מזל טוב! נינט טייב בהריון ומצפה לילד שני

בראיון שהעניקה לחדשות הבוקר בקשת דיברה הזמרת על ההריון השני שלה

בתקופה בה היא עמוסה מאד בין אודישנים של הכוכב הבא להופעות, נינט טייב נמצאת גם בהריון שני, שש שנים אחרי שילדה את ביתה הראשונה. בראיון שהעניקה לחדשות הבוקר בקשת דיברה הזמרת על ההריון השני שלה: "זה מרגיש מאוד עמוס. אני מתחילה להרגיש את כובד המשקל, תרתי משמע".

על ישראל: "געגוע לכאן תמיד יש. זה הבסיס, הבית, געגועים לחברים, למשפחה, למוזיקה ואני באמת באה לפה המון. אני דואגת לשמור על קשר עם הקהל פה, ולהוציא שירים בעברית. האמת שלא ציפיתי לכזאת התפוצצות, יש כאלה שאומרים שאני עדיין תמימה, אני לא חשבתי שזה יהיה כזה מטורף. וזה מטורף בכל קנה מידה".

על ההופעות: "היו לי כמה הופעות, ואני רואה בקהל אנשים מכל ואני לא מגזימה. בהופעות האחרונות שלי אני מתחילה בטון מאוד חזק, ואמרתי שאני מקווה שהם יודעים למה הם באו. כשהתחלתי, ראיתי חיוכים ענקיים על הפנים וזה היה כל כך מרגש, אז מבחינתי זה ניצחון קטן, עכשיו אני טועמת את הפירות של כל 13 השנים האלה שמבחינתי התחלתי דרך חדשה". על הכוכב הבא אמרה: "היה לי קשה קצת בהתחלה, אני מודה. גם הפוזיציה וגם להיות עוד פעם במרכז, היה לי קצת אינטנסיבי. יש לי יחסים מאוד מורכבים עם עניין המרכז, בגלל זה גם בלוס אנג'לס מצאתי הרבה שקט, כדי שאוכל לשמוע את עצמי. אבל אני חושבת שחלק מהסיבה שבאתי לעונה הזאת, זה כדי לעשות לעצמי תיקון מסוים עם המקום שהתחלתי בו".

צילום: מתוך "הכוכב הבא 8", קשת 12

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן