כוכב גדול התמוטטט ופונה לבית חולים ועכשיו הוא מתאושש

חדשות טובות: כריסטיאן אריקסן, שחקנה של אינטר וכוכב נבחרת דנמרק שכזכור התמוטט ואיבד את הכרתו במשחק היורו בין דנמרק לפינלנד, עבר השתלת קוצב לב בהצלחה ושוחרר באופן רשמי מבית החולים.

אריקסן בן ה-29 איבד את הכרתו על המגרש בשל אירוע לבבי, מה שהוביל להשתלת קוצב הלב. הוא צפוי לעבור עוד בדיקות בשבועות הקרובים בשביל לוודא באופן סופי האם הוא יכול לשחק כדורגל, במקביל למעקב צמוד לאחר בריאותו. ייתכן שאריקסן ימשיך לשחק ככדורגלן, בדומה לדיילי בלינד שמשחק עבור אייאקס עם קוצב לב, אם הבדיקות יאפשרו זאת. החוקים באיטליה אוסרים על שחקנים עם קוצב לב לשחק בענפי ספורט שכוללים מגע, כדורגל כמובן ביניהם, ולכן הוא צפוי לעזוב את אינטר בסיום עונה אחת.

קיימת אפשרות שהבדיקות יראו בעוד כחודש שאין צורך בקוצב לב, אך הסיכוי לכך נמוך יותר. אריקסן העביר מסר לאוהדים והנבחרת: “תודה לכולם על כל התמיכה, זה היה פשוט נהדר. הניתוח עבר בהצלחה ואני מרגיש טוב בהתחשב בנסיבות. זה היה נפלא לראות את השחקנים אתמול, כמובן שאעודד אותם מול רוסיה”.

לאחר שמצבו התייצב והוא מסוגל לתקשר עם קרוביו כרגיל, הגיעה ההודעה היחסית צפויה בנוגע להמשך הטיפול הרפואי בו. "רופא הנבחרת מורטן בואסן נמצא בקשר רציף עם הקרדיולוגים המומחים של אריקסן ועידכן אותם בחדשות האחרונות", נכתב בהודעה הרשמית של התאחדות הכדורגל הדנית, "לאחר מספר בדיקות שנערכו בליבו של השחקן, הוחלט שעליו לעבור השתלת קוצב לב. המכשיר נחוץ במיוחד לאור התקף הלב והפרעת הקצב שהוא חווה. כריסטיאן הסכים למהלך, התוכנית אושרה והומלצה על ידי מיטב המומחים הבינלאומיים שעוסקים בתחום".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן