סטטיק כמעט פונה לבית חולים וביטל את הגעתו לצילומי הכוכב הבא

רגע לפני שהגיע לצילומים, סטטיק הודיע שאינו חש בטוב ולא הגיע לאחר שחש ברע

כאשר הוא בתקופה גדושה של צילומים לעונה החדשה של "הכוכב הבא", הזמר לירז רוסו הידוע בכינוי סטטיק, חש ברע כאמור. אמש נערך עוד יום צילומים לריאליטי "הכוכב הבא", שבימים אלה כבר הגיע לשלבים מתקדמים ומתרכז בנבחרת, אלא שהרכב צוות השופטים היה חסר. ברגע האחרון הודיע סטטיק להפקה שהוא לא יגיע ליום הצילומים לאחר שחש ברע.

מקרה דומה ארע לפני שנתיים וחצי ואז הוא פונה לבית החולים בני ציון בחיפה. הוא בילה את הלילה לצד בדיקות וטיפול רפואי. למרות המצב הלא פשוט, סטטיק שיתף את העוקבים שלו באינסטגרם על מצבו עם תמונות וסרטונים מחדר מיטתו בבית החולים. כזכור, גם לפני שנתיים סטטיק חש ברע במהלך אודישן של אחד המשתתפים בכוכב הבא ועזב את המקום. הופסקו הצילומים למשך חצי שעה, במהלכה סטטיק יצא אל מאחורי הקלעים על מנת לנוח ולנשום אוויר. הוא חש לחץ תחילה אבל לאחר מכן התאושש וחזר לאולפן. מי שעוד נעדרו לאחרונה הם השופטים איתי לוי וקרן פלס עקב מופעי חנוכה ואת מקומם תפסו מירי מסיקה והראל סקעת.

עקב מצבו הרפואי, סטטיק יצטרך לעשות חושבים לגבי מצבו. בלי קשר, הוא ובן אל תבורי צפויים להוציא בקרוב גם שיר חדש ואולי זה ירומם את מצב רוחו של סטטיק. אנחנו נאחל מכאן לזמר המצליח הרבה בריאות ושישמור על עצמו, העונה עוד ארוכה.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן