בחופשה באילת עומר אדם פגש את האהבה החדשה שלו

עומר אדם החליט לבלות את חופשת הפסח שלו באילת כדי להירגע קצת מכל הטיולים בחוץ לארץ. אחרי הכל אין כמו בילויי תוצרת כחול לבן כדי להתאושש ולהיזכר בדברים הכי חשובים בחיים, אין ספק שהוא היה זקוק למנוחה. אבל מה שהוא כנראה לא תכנן זה לפתוח ביחסים רומנטיים חדשים. לפורטל עומרי חיון נודע כי עומר אדם נצפה בבילוי צמוד מאוד לצידה של בחורה חדשה, ליאור לוביץ'.

זוכרים שדיווחנו לכם על החברה של עומר אדם, שהחליטה לברוח מהצבא רק בשביל לבלות איתו במיאמי. ובכן מסתבר שהקשר בין השניים הגיעו לסיומו מהר מהצפוי. אבל אין לכם מה לדאוג, אתם יכולים להסדיר את הנשימה, כי עומר אדם כבר מצא מטרה חדשה. לפורטל עומרי חיון נודע כי הזמר הפופולארי נצפה בימים האחרונים לצידה של בחורה סופר אטרקטיבית, שקוראים לה ליאור לוביץ'.

בשלב זה, עדיין מוקדם לקבוע אם הקשר שלהם יתפתח למערכת יחסים ארוכה ומשמעותית אבל מה שבטוח בין השניים יש המון כימיה. במיוחד לאחר שהם נראו קרובים במיוחד בבילוי משותף באילת. השניים לא התביישו להפגין בפומבי את הקרבה שלהם, לאחר שעוברים ושבים הבחינו בהם מתנשקים. אבל כשמדובר בעומר אדם, צריך לדעת שעוד מוקדם לצאת בהצהרות.

לכן, למרות התשוקה הרבה שהשניים הראו אחד כלפי השנייה, קשה עדיין לקבוע ולהגיד כי הם יבלו הרבה זמן ביחד בתקופה הקרובה. אבל באותה נשימה, צריך גם להגיד, שבחורה כל כך יפה, בוודאי תגרום לעומר אדם לרצות לבלות איתה זמן נוסף ביחד ללא הרבה מאמץ.  וזאת למרות העובדה שהוא לא הפגין יציבות רבה בתקופה האחרונה, מבחינה רומנטית.

הקוראים הנאמנים שלנו בוודאי זוכרים את המפגש הרומנטי שהיה לו עם מדריכות הטניס לפני כמה שבועות, כך שכרגע עדיין מוקדם להכריע עם מי מהבחורות עומר אדם יעדיף להמשיך להיפגש, ואולי בכלל הוא יעדיף לשמור על כל האופציות שלו פתוחות ולהמשיך לפגוש את שתיהן, אבל יש לנו תחושה שהן לא יאהבו את זה. בכל מקרה צפויות הפתחויות נוספות בהמשך.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן