הזמרת איה כורם למלהקי הריאליטי: "בהצלחה בגיהנום"

מי שעוקב אחרי איה כורם בטוויטר, לא יכול היה שלא להבחין בסגנון הכתיבה התוקפני שלה. אבל יחד עם זאת, בסך הכל מדובר במצייצת מאוד משעשעת למרות ההערות המרושעות שהיא נוהגת לפרסם לעתים. אבל לאחר שהיא החליטה לצאת נגד כל תעשיית הריאליטי לעיני עשרות אלפי עוקביה, קשה היה להישאר אדישים: "לא עבדתי כמו חמור 15 שנה על מוזיקה איכותית כדי להופיע על המסך העלוב שלכם".

לפעמים כל מה שצריך כדי לייצר אש ברשת, זה ציוץ אחד קטן על נושא מאוד גדול וזה בדיוק מה שעשתה הזמרת איה כורם אמש בטוויטר. הזמרת המצליחה ששחררה לאחרונה את האלבום השביעי שלה נעלבה עד עמקי נשמתה לאחר שקיבלה מספר פניות מעובדי הפקה של תכניות ריאליטי והחליטה לפרוש את משנתה לגבי כל הזאנ'ר ותנו לנו להזהיר אתכם זאת הייתה ביקורת ארסית במיוחד.

בהודעה שהיא פרסמה בטוויטר החליטה איה כורם לרמוס את תעשיית הריאליטי כולה רק בגלל שפנו אליה מפיקי התוכניות. ראשית כל היינו שמחים לדעת לאיזו תכנית ניסו לגייס אותה. אם אתם שואלים אותנו אז היינו מהמרים על "אקס פקטור" לצידו של סיימון קאוול. מפיקי התוכנית עדיין לא סיימו לבחור את כל השופטים שיופיעו בתוכנית ועל כן קיים סיכוי סביר שהפנייה הגיעה מהם.

כי הרי תכנית האח הגדול הסתיימה לפני שבוע וצילומי העונה הבאה של הישרדות ייצאו לדרך ממש בקרוב, כך שכל המתמודדים של התוכנית כבר גוייסו, כך שנותרנו עם תכניות ריאליטי מוזיקליות ובגלל לוח הזמנים, התוכנית הכי רלוונטית כרגע היא אקס פקטור. אבל בלי קשר לתוכנית בה הוצע לאיה כורם להשתתף, הביקורת שלה נמתחה על תעשיית הריאליטי כולה.

בציוץ שלה איה עלבה ללא רחמים בכל מי שלקח חלק בתוכניות ריאליטי וכך היא כתבה: "הודעה חשובה לכל מלהקי הריאליטי למיניהם: לא עבדתי כמו חמור 15 שנה על מוזיקה איכותית כדי להופיע על המסך העלוב שלכם, בתוכניות העלובות שלכם ולקבל אחר כך קמפיין עלוב לשווארמיה. בהצלחה בגיהנום". הציוץ עורר סערה רבה, ורבים התנגדו למה שהיא כתבה וציינו כדוגמה את זהבה בן, זמרת איכותית לכל הדעות שהצליחה להעיר את הקריירה שלה מחדש לאחר שכבשה את לב הצופים על המסך.

 

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן