בפעם הראשונה ביחד מחוץ לבית האח הגדול: יהודה יצחקוב ואלמוג חדד

כבר שבועות ארוכים שאף אחד לא ראה את יהודה יצחקוב כוכב האח הגדול. תהיות רבות לגביו עלו ובמיוחד לגבי הקשר שהוא פיתח בבית האח הגדול עם אלמוג חדד. לפני כחודש הוא צולם במסעדה לצידה של בחורה אחרת בזמן שאלמוג הייתה עדיין בבית האח הגדול ואף אחד לא ידע אם הוא באמת מתכוון להמשיך לנהל איתה זוגיות מחוץ לבית וכעת נודע לנו שהשניים צולמו ביחד במרכז תל אביב במה שנראה כמו דייט חמוד לקראת סוף היום.

השבוע דיווחנו לכם על החופשה הסודית בצימר שהזמינה גל גברעם כדי לבלות קצת זמן איכות עם בן הזוג שלה מבית האח הגדול תום חיימוב. כמו שאתם זוכרים אותה חופשה פרטית של הזוג הפכה לאיחוד מרגש של דיירי האח הגדול, יחד עם דרור קונטנטו ואורן אסידו שהגיעו אף הם למקום. מי שבלטו מאוד בחסרונם היו יהודה יצחקוב ואלמוג חדד וכעת אנחנו יודעים למה, השניים צולמו בתל אביב.

אחרי שמעריצים רבים של האח הגדול שאלו את עצמם ואותנו לאן נעלמו יהודה יצחקוב ואלמוג חדד? למה הם לא הגיעו למסיבת הבריכה שארגנה גל גברעם ביחד עם תום חיימוב, דרור קונטנטו ואורן אסידו. ובכן כולכם בוודאי זוכרים את הדם הרע שזורם בין יהודה יצחקוב לחלק מהדיירים. יהודה אפילו לא טרח להגיע לגמר של התוכנית, כך שזה היה מאוד מפתיע לראות אותו במסיבת הבריכה.

אבל יחד עם זאת, כולנו יודעים שפעמים רבות דברים נוטים לצאת מפרופורציות בבית האח הגדול ולפעמים כשהדיירים יוצאים החוצה, הם מרגישים אחרת כלפי אותם אירועים שגרמו להם לתחושות כל כך קשות בזמן שהם היו בבית האח. כמו שאתם זוכרים יהודה יצחקוב נזרק מבית האח הגדול על ידי העורך הראשי של התוכנית לאחר שהוא הפר את חוקי הבית.

לפי טענת ההפקה הוא הפר את החוקים בעקבות הריב הסוער שלו עם רמי ורד. ונראה שהוא עדיין לא הצליח להגיע למצב שבו הוא משפר את מערכת היחסים שלו עם שאר הדיירים ועד שזה לא יקרה, לא סביר שנראה אותו באירועים של דיירים אחרים שהשתתפו איתו ביחד בתוכנית, אולי חוץ מג'וזי זירה שהיה מאוד קרוב אליו. אבל למזלו יש לו את אלמוג חדד שמאוד אוהבת אותו ומארחת לו חברה.

 

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן