מנהל הבנק של ג'וזי זירה עומד להיות מאושר בקרוב

הוא השקיע חודשים שלמים מחייו כדי לצאת מבית האח הגדול עם הצ'ק השמן של מיליון השקלים, אך לאחר שהצליח להעפיל לגמר של התוכנית, הוא נאלץ להסתפק במקום השני ולהשאיר את הפרס הגדול לזהבה בן. אך הכיסים של ג'וזי לא נותרו ריקים לאורך זמן, כי כעת אנו חושפים שהוא הצליח לקבל את הקמפיין הראשון שלו עליו הוא ירוויח 150 אלף שקל.

מעריצים רבים של האח הגדול התאכזבו מאוד בשבוע שעבר לאחר שהתוכנית הגיעה לסיומה. אבל לא בגלל התוכנית הם התאכזבו אלא בגלל המתמודד האהוב עליהם שיצא בידיים ריקות מהבית. אם עדיין לא ניחשתם, אז אנחנו מתכוונים לג'וזי זירה. רבים מהצופים חשבו שג'וזי הולך לעשות את זה ולסיים במקום ראשון אולם בסופו של הדבר הוא יצא מהבית ללא הפרס הראשון, אבל כעת אנחנו יכולים לחשוף שלפחות הוא זכה בקמפיין הראשון שלו.

שלא תבינו אותנו לא נכון, אנחנו מאוד שמחים בשביל זהבה בן שסוף סוף הצליחה להשיג קצת אושר לאחר תקופה ארוכה של קשיים והתמודדויות לא פשוטות בעקבות המצב הכלכלי הרעוע שממנו סבלה במשך שנים. כולנו התרגשנו לראות את השמחה הגדולה על פניה ברגע ההכרזה על הזכייה שלה, אולם ליבנו היה גם עם ג'וזי שחשף את הרקע הקשה שממנו הוא הגיע.

קשה היה שלא להתחבר לג'וזי במהלך התוכנית לאחר החשיפה המרגשת שלו על הקשיים שאיתם הוא נאלץ להתמודד כשהיה ילד והתגורר בבית אימו. ולכן צופים רבים קיוו כי הוא יצליח לסיים במקום הראשון ולגרוף את הפרס הגדול של מיליון השקלים. אולם זה לא קרה, וג'וזי נאלץ להסתפק במקום השני המכובד. לאחר שהוא יצא מבית האח הגדול, הוא לפחות זכה לתהילה.

ואהבת הקהל הזו הפכה אותו למותג של ממש ולשם מאוד חם בתעשיית הבידור. וכעת הוא סוף סוף נהנה מההצלחה הזו לאחר שהוא הצליח לסכם על השתתפות בקמפיין הפרסום הראשן שלו. לפורטל עומרי חיון נודע כי ג'וזי זירה ניהל מגעים עם מותג האלכוהול "ואן גוך" וחתם איתם על הסכם השתתפות בקמפיין בתמורה למאה חמישים אלף שקל, אין ספק שמדובר בהתחלה טובה מאוד.

 

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן