הטאלנטים של ערוץ 12 חושפים פרטים אישיים

כולנו הופתענו לפני כמה שבועות לראות סרטון של משה נוסבאום הכתב הוותיק לענייני משטרה של קשת 12, אורז את חפציו האישיים בדסק החדשות של הערוץ ונפרד לשלום. אין ספק שהסרטון עורר דאגה רבה ברשת לאחר שנראה כי נוסבאום הוצא לגמלאות, אולם כמו שאתם בטח זוכרים, לאחר בירור קצר שערכנו התגלה כי במדובר בקמפיין לקראת הגרסה החדשה של אתר האינטרנט של הערוץ, וכעת בעקבות הקמפיין מתגלים דברים נוספים על מגישים אחרים בערוץ.
כפי שדיווחנו לכם לפני כמה שבועות, בהנהלת ערוץ 12 החליטו על שינויים רבים שייערכו באתר החדשות של הערוץ ולצורך כך הם גייסו את כל התותחים הכבדים שלהם כלומר הטאלנטים של מערכת החדשות כדי שיעזרו להם בקידום הגרסה החדשה של האתר. וכעת ביום צילומים שהוקדש לטובת הקמפיין, יצאו המגישים מהתדמית הרצינית שלהם וחשפו צדדים שמעולם לא ראינו.
כך למשל סיפר הכתב הפלילי של קשת 12 ברהנו טגניה, על ההעדפות המקצועיות שלו: "סט צילומים זה קשה,  קשה מאוד שמביימים אותך. תלך שמאלה, ימינה, תעשה ככה, תחייך וזה. תן לי להיות בשטח, תן לי להיות בבית משפט, תן לי מרדף, שמה אני חי". אין ספק שטגניה יודע לעבוד היטב בשטח. גם רינה מצליח, העיתונאית שמיררה את החיים של המון פוליטיקאים החליטה לחשוף פרטים אישיים מהעולם שלה.
וכך היא חשפה את הרגלי הקפה שלה: "אני חושבת שאני שחקנית טובה. אני בבוקר רגילה ככה, כוס קפה ראשונה עם העיתונים, לפתור את התשבץ,אז עוד כוס קפה. לעבור על כך הוואטסאפים שלא עניתי מאתמול ואז עוד כוס קפה. ואז פתאום נהיה כבר 12." גם קרן מרציאנו דיברה וחשפה: בשנה האחרונה אני גרתי באולפן יותר מאשר בבית אז עוד שתי שורות בפרומו נראה לי שאני אצליח להסתדר".
ואז היא סיפרה על החלום שלה: "ולא תיפול מהרגליים אם אני אגיד לך שמתישהו בחיים שלי אני חלמתי להיות שחקנית". גם הקולגה שלה יונית לוי  החליטה לחשוף את החלום שלה וסיפרה שהיא עמדה מול המראה בגיל 14 ושיחקה את שייקספיר. העיתונאית הקשוחה דנה וייס הבינה מאיפה הן מגיעות וסיפרה שלדעתה בכל אחד מהם יש משהו מעולם המשחק: "אני חושבת שכולנו כאן סוג של שחקנים מתוסכלים".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן