סטטיק לבש את החליפה של החתן ונעמד ליד ארוסתו

לא תאמינו איזו סערה התעוררה אמש ברחובות תל אביב לאחר שהזמר המצליח לירז רוסו מהצמד הפופולארי סטטיק ובן אל נצפה לבוש בחליפת לחתן לצידה של הארוסה שלו שרית פולק, זמן רב לפני מועד החתונה הרשמי שצפויה להתקיים רק בעוד חודשיים. רבים חשבו שהשניים החליטו להקדים את האירוע מבלי להודיע למעריצים.

איזה כיף לחזור לשגרה נכון? אנחנו בטוחים שאתם חיכיתם לזה המון זמן לאחר שלושה סגרים ארוכים והמון הגבלות סוף סוף נפתח מחדש עולם התרבות ואיתו גם אולמות האירועים. אחד הזוגות שציפה בכליון עיניים לפתיחת אולמות האירועים הוא סטטיק ושרית פולק. במהלך תקופת הקורונה הזוג נוצץ נאלץ לדחות את החתונה שלהם שלוש פעמים ואתמול סוף סוף הם נצפו עולים על בגדי חתן וכלה.

כן קראתם נכון, אתמול החליט הזמר לירז רוסו שידוע בכינוי סטטיק ביחד עם הארוסה שלו שרית פולק להתלבש באופן מאוד מהודר וחגיגי. סטטיק לבש חליפה מאוד יוקרתית של חתן ושרית לבשה שמלת כלה מאוד אופנתית עם מחשוף נדיב. והשניים צעדו ברחובות תל אביב. רבים מהסובבים שהבחינו בהם, חשבו שהם מתכוונים להתחתן בשעות הקרובות, בסוג של חתונה חשאית.

זאת לאחר שהם נצפו לבושים בביגוד של חתן וכלה ברחוב, אך זה הפתיע מאוד את המעריצים של סטטיק שיודעים שהאירוע שלו עם בחירת ליבו שרית פולק צפוי להתרחש רק בעוד חודשיים. והשניים לא צפויים לעמוד מתחת לחופה בזמן הקרוב. כך שהועלתה השערה כי השניים החליטו פשוט להקדים את החתונה מתוך חשש שההגבלות של הממשלה על אולמות האירועים יחזרו לתוקף.

אולם לאחר שנערך בירור התגלה כי זה בסך הכל יום צילומים מיוחד של סטטיק ושרית ולא, לא מדובר כאן בצילומים לאיזושהי פרסומת, כמו הפרסומת המשעשעת שהם עשו ביחד לאחת מענקיות התוכן בארץ. וזה גם לא היה יום צילומים מיוחד לאחד מהקליפים של סטטיק אלא בסך הכל יום צילומים לטובת אלבום החתונה שלהם. השניים החליטו להשקיע בצילומים והזמינו הפקה יוקרתית שהתקיימה כחודשיים לפני האירוע עצמו.

 

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן