דניאל לוין יוצא לדרך חדשה

מספר רגעים לאחר שדניאל לוין יצא מבית האח הגדול, הוא זכה לקבל מחמאה מאוד גדולה ממנחת האח הגדול, לירון ויצמן. לאחר שירד במדרגות מבית האחר לעבר האולפן היא הישירה אליו מבט ואמרה לו מבלי להתבייש שהוא מאוד חתיך מקרוב. באותו רגע הוא היה נבוך מדי מכדי לענות לה, אבל נראה שזה חלחל לתוכו וגרם לו להחליט על קריירה חדשה בעידודה של הבחורה שהוא הכי רצה בבית האח, קארין עליה.

בימים האחרונים סיפרנו לכם על רומן שמתפתח בין שני דיירים מאוד בולטים שכיכבו העונה בבית האח הגדול, דניאל לוין וקארין עליה. כמו שאתם בטח זוכרים, מרגע כניסתו של דניאל לבית האח הגדול במסגרת הכניסה השנייה של הדיירים, הוא לא הפסיק לנסות להתקרב לקארין. אמנם התוכנית הגיעה לסיומה בשבוע האחרון ובסופו של דבר, השניים נפגשו בחוץ לדייט שהוביל להתפתחות מעניינת, כעת אנחנו יכולים לחשוף שדניאל הייתה תוכנית אחרת וזה להפוך לדוגמן.

על פי מידע שהגיע לפורטל עומרי חיון נראה כי דניאל יתחיל בקרוב לצעוד את צעדיו הראשונים בעולם הדוגמנות, הדייר המסוקס שזכה לפרגון מאוד מחמיא מלירון ויצמן לאחר שיצא מבית האח הגדול, חתם בסוכנות הדוגמנות "Divided" שמעתה היא תייצג אותו בכל הנוגע לפעילות שלו בעולם הפרסום.  מדובר בסוכנות בת של החברה של הסוכן המפורסם רוברטו בן שושן.

גם קארין עליה מיוצגת באותה סוכנות בנוסף לשם הכי חם היום בתעשיית הבידור זמרת הפופ נועה קירל. נראה שזה לא מקרי שדניאל לוין בחר לחתום באותה סוכנות שבה מיוצגת מלכת היופי לשעבר קארין עליה. אחרי הכל הוא בילה איתה זמן רב בבית האח הגדול וניסה מאוד לפתח איתה קשר רומנטי. אולם כמו שאתם זוכרים בזמן שהם היו בבית האח, היו לו מתחרים נוספים על ליבה.

כמו למשל ג'וזי זירה או יהודה יצחקוב לפני שהוצא מהבית על ידי האח. כך שבאותה תקופה בה הם נאלצו להיות סגורים בין קירות האח הגדול, קשה היה לו לכבוש את הלב שלה. במיוחד בגלל שהיא ראתה בו דייר חדש, והמעמד שלו לא היה מספיק חזק כדי למשוך את תשומת ליבה. אבל נראה שהוא בכל זאת הצליח לגרום למשהו לזוז אצלה בפנים ולשכנע אותה להיפגש איתו לדייט שהוביל בסופו של דבר לדרך המקצועית החדשה שלו בעולם הדוגמנות.

 

 

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן