רוסלנה רודינה מסבירה את האמת לגבי השמועה על ההריון

אחרי שרוסלנה רודינה סיפרה לעולם בגאווה שהיא עומדת להתחתן עם בן הזוג שלה איתי פז, היא זכתה למבול של תגובות ושאלות ואיתן גם שמועה אחת שגרמה לה לצאת מהכלים. האם היא מתחתנת כל כל מהר בגלל שהיא נמצאת בהריון? כעת סוף סוף החליטה רוסלנה לענות לכולם תשובה מוחצת: "לאחרונה שואלים אותי מלא אנשים האם אני בהריון. אז לא, אני לא בהריון".

לפני כמה שבועות דיווחנו לכם על הצעת הנישואים שקיבלה הדוגמנית רוסלנה רודינה שהייתה בת זוגו של אייל גולן. בכתבה שפרסמנו סיפרנו לכם על כך שרוסלנה קיבלה הצעת נישואין מבן הזוג שלה איתי פז והשיבה בחיוב. הפרסום על החתונה הקרובה שלה עורר סערה רבה ברשת ורוסלנה הופצצה בהמון שאלות ושמועות לגבי הריון שגרמו לה להחליט לפרסם תשובה גורפת: "אני לא בהריון".

ככל הנראה מבול התגובות והשאלות שהיא קיבלה גרמו לה לאבד את הסבלנות ולהחליט לצאת בפומבי לתקשורת עם התייחסות לכל השאלות שהיא קיבלה: "אני חייבת רגע להתייחס למשהו לפני שזה ימשיך להתרוצץ כאן באוויר סתם, לאחרונה שואלים אותי מלא אנשים האם אני בהריון. אז לא, אני לא בהריון. אחרי שאני עונה שאני לא בהריון, מגיעה גם השאלה השנייה".

והיא מתכוונת לשאלה לגבי מועד החתונה, מעריצים רבים ככל הנראה מאמינים כי השניים החליטו להתחתן מוקדם מדי, למרות שדיווחנו לכם בעבר על כך שהם נמצאים בזוגיות כבר במשך שלוש שנים. השאלה הזו מאוד הרגיזה את רוסלנה והיא החליטה להסביר במה מדובר: "אחרי שאני עונה שאני לא בהריון, מגיעה גם השאלה השנייה, אז אם את לא בהריון, למה את מתחתנת כל כך מהר? למה? כי ככה בא לנו". היא עונה בהתרסה.

ואז ממשיכה להסביר את מה שכל כך מרגיז אותה: "לא נראה לי שאני צריכה לתת דין וחשבון להחלטות שאני מקבלת או להתייעץ לגביהן. ובכלל, החוצפה של אנשים לדחוף את האף שלהם למקומות שלא שייכים להם. חברים, תורידו את הלחץ, כי אם אני לא בלחץ, אין סיבה שאתם תהיו. אני חיה את החיים שלי לפי הבחירות וההחלטות שלי וכך זה יימשך לעד. שכל אחד יחיה את חייו בכיף בלי להיכנס לחיים של מישהו אחר. אני לא אתן לזה לקרות. מקווה שעשיתי סדר בשמועות המופרכות האלה, שאין להן שום בסיס".

 

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן