החופשה הפרטית של יוצאי האח הגדול

החופשה הרומנטית של גל גברעם ותום חיימוב הפכה למסיבה גדולה על שפת הבריכה אי שם בלוקיישן מסתורי במרכז הארץ. קבוצת החברים מבית האח הגדול לא הצליחה להסתיר את הגעגועים שלה אחד כלפי השני והם ניצלו את חופשת החג כדי לייצר להם עוד כמה רגעים מיוחדים של קסם. ככה זה כשישנים אחד לצד השני במשך מספר חודשים. אם שאלתם את עצמכם אם גם יהודה יצחקוב הגיע למקום ביחד עם אלמוג, אז התשובה היא לא, שניהם נעדרו מהאיחוד המרגש.

גל גברעם, תום חיימוב, דרור קונטנטו ואורן אסידו היו סגורים ביחד תקופה כל כך ארוכה בבית האח הגדול והם חיכו הרבה זמן כדי לצאת בחזרה לעולם הגדול ולפגוש את כל בני המשפחה והחברים הקרובים, אבל נחשו מה הם עשו רגע אחרי שהעונה הגיע לסיומה, סגרו לעצמם בילוי נוסף בווילה עם בריכה, הפעם על חשבונם ולא על חשבון רשת. נראה שהחיבור בין הדיירים נותר חזק גם אחרי הסיום של התוכנית, למרות זאת זוג אחד של דיירים בלט בחסרונו, יהודה יצחקוב ואלמוג חדד.

ככה זה כשעוברים כל כך הרבה רגעים משמעותיים ביחד,  וכעת בחופשה שאליה בחרו להגיע החברים, ניתן לראות עד כמה החבורה שלהם התגבשה. במיוחד שהם בוחרים לבלות ביחד את החופשה שלהם זמן קצר לאחר שהתוכנית הגיעה לסיומה, נראה שנוצרה ביניהם אווירה ייחודית שמחברת את המשתתפים של התוכנית שכבר התרגלו לחיות אחד לצד השני.

הכל התחיל לאחר שגל גברעם החליטה שהיא רוצה לקבל זמן איכות עם בן הזוג שלה תום חיימוב והיא המתינה לו בסבלנות שייצא מבית האח הגדול כדי שהשניים יוכלו לנסוע ביחד ללוקיישן מרוחק, הרחק מעיני המצלמות. אבל כעת מסתבר שגל ותום הזמינו לחופשה שלהם גם את החברים הטובים מבית האח הגדול, דרור קונטנטו ובן זוגו ואורן אסידו עם אשתו ובנם הקטן.

וביחד הם שחזרו האווירה הכיפית מבית האח הגדול. כמובן שזה לא מזיק שבין החברים יש גם שף בכיר כמו אורן אסידו שדאג שאף אחד מהם לא יישאר רעב והוא בישל לכולם כמו שרק הוא יודע. וכמובן שגם דרור תרם אף הוא לאווירה המסיבתית ועינטז לצלילי המוזיקה ביחד עם תום חיימוב על שפת הבריכה. וכולם עשו חיים, אך מה לגבי יהודה יצחקוב ואלמוג חדד? ובכן השניים לא הגיעו אל החגיגה, אולי בפעם הבאה.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן