תום חיימוב חושף: "כולם שואלים אותי אם שכבתי ועשיתי סקס עם גל גברעם בבית האח הגדול"

בזמן שגל גברעם ותום חיימוב דיגמנו זוגיות לוהטת על המסך שלכם בתוכנית האח הגדול, עפו להם ברשתות החבריות דיווחים רבים על כך שהם מקיימים יחסי מין בצורה חשאית. והם עושים זאת מתחת לשמיכות, בלילה כשאף אחד לא מסתכל. אז מה ענה תום שנשאל אם עשה סקס בבית המצולם?

עונת האח הגדול אמנם הגיעה לסיומה בשבוע שעבר, אבל עדיין יש דברים שלא נותרו ברורים לחלק גדול מהצופים. למשל הזוגיות של תום חיימוב וגל גברעם בבית האח הגדול. הרי כולם יודעים שהשניים היו מאוהבים אחד בשני תקופה ארוכה ורבים האמינו כי השניים קיימו יחסי מין בזמן שהם שהו ביחד בבית האח הגדול, אולם כעת אנו חושפים כי תום הודה שהם לא הלכו עד הסוף בזמן שהם השתתפו בתוכנית.

לפורטל עומרי חיון נודע כי תום חיימוב הודה בפני המקורבים שלו כי הוא וגל העדיפו להמתין עם נושא יחסי המין מטעמים של פרטיות. הרי הבית מפוצץ במצלמות וקשה מאוד לקיים יחסי מין מבלי להיות מתועד בסרטון כזה או אחר שעשוי בשלב כלשהו גם להגיע לרשת או לכל מיני אתרים פורנוגרפיים ועל כן הם העדיפו להמתין עם העניין הזה עד לרגע הנכון מבחינתם.

והשיקול שלהם מובן לגמרי, אחרי הכל שניהם נחשבים לדמויות מאוד אטרקטיביות ולו היה דולף לרשת סרטון של שניהם מקיימים יחסי מין, הוא עשוי היה להפוך לסרטון ויראלי תוך זמן קצר ולשניהם יש שאיפות בקריירה והם לא היו מעוניינים לגרום לתקרית שעשויה הייתה לפגוע להם בעתיד של הקריירה. אז מה אם צריך להתנזר כמה חודשים בלי סקס, ככה זה רק יהיה מתוק יותר.

לפני כשבוע דיווחנו לכם עם החופשה הזוגית שגל גברעם תכננה עם יציאתו של תום חיימוב מבית האח הגדול, כזכור לכם גל הזמינה לשניהם צימר במרכז הארץ. האם השניים ניצלו את החופשה הזוגית כדי לממש סוף סוף את אהבתם? ובכן יש סיכוי סביר שזה מה שבאמת קרה, אחרי הכל השניים חיכו זמן רב כל כך להיות ביחד לבד, וכשאין מצלמות בשטח קשה לנו להאמין שמשהו ימנע מהם ללכת עד הסוף.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן