אנה ארונוב סוף סוף פגשה את החברה החדשה של איתי תורג'מן

אמש שודרה לראשונה בערוץ 13, תוכנית הריאליטי החדשה "זוג מנצח VIP", לכבוד עליית התוכנית נערכה השקה חגיגית שאליה הוזמנו כל מי שלקח חלק ביצירת הסדרה ובניהם גם המנחים איתי תורג'מן ואנה ארונוב. כמו שאתם בטח זוכרים לשניים יש היסטוריה רומנטית עשירה ביחד, אבל לערב הזה כל אחד מהם הגיע עם בן הזוג שלו מה שיצר דינמיקה מאוד מעניינת.

אמש נפגשו כל משתתפי תוכנית הריאליטי החדשה "זוג מנצח VIP" של רשת 13 באירוע חגיגי שנערך בשוק הפשפשים ביפו. כמובן שגם צמד המנחים של התוכנית, השחקן איתי תורג'מן והרקדנית אנה ארונוב הגיעו למקום כדי להראות נוכחות ולבלות ערב מאוד מעניין ביחד. השניים היו בעבר בזוגיות שזכתה להמון כותרות במדורי הרכילות וכעת הם הפכו להיות האקסים המיתולוגיים. אבל זה לא מנע מהם להגיע עם בני הזוג שלהם למקום.

איתי תורג'מן הגיע להשקה החגיגית של התוכנית עם החברה החדשה שלו, לור כהן, למרות שהם כבר יוצאים קרוב לחצי שנה אחד עם השני היא עדיין מוגדרת החברה החדשה שלו, על ידי מספר רב של אנשים, כנראה שככה זה כשאת נכנסת לנעליים הגדולות של אנה ארונוב וזה לא בגלל שהיא נמצאת בהריון מתקדם. אלא כי אנה ותורג'י עברו כברת דרך ארוכה ביחד.

במשך שנתיים הם היו במערכת יחסים רומנטית, שעוררה סקרנות רבה אצל המעריצים של שניהם, אך בשלב מסויים הם הבינו ככל הנראה שעליהם להיפרד ולפנות לדרכים אחרות. נכון כבר עברו הרבה שנים מאז, אבל הם עדיין זוכרים את התקופה היפה שהייתה להם ביחד וכעת כשהם משתפים פעולה בזירה המקצועית, הרגשות הישנים שלהם בוודאי עשויים לצוף מחדש.

למזלם או שלא למזלם, שניהם נמצאים בזוגיות רצינית, אנה ארונוב נשואה לאייל אלגבי שאותו הכירה בתוכנית הריאליטי "לאהוב את אנה", תוכנית שליוותה את אנה במסעה למציאת בן זוג. ואיתי תורג'מן יוצא כבר קרוב לחצי שנה עם לור כהן, בחורה בת 24 מהרצליה, סטודנטית לכלכלה ויזמות במרכז הבינתחומי. וכעת כשהשניים הגיעו להשקה של התוכנית שלהם עם בני זוגם מה לדעתכם חשבה אנה על בת הזוג החדשה של תורג'מן?

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן