קארין עליה מדברת על היחסים שלה עם לינור סביניק וגל גברעם

אתם אולי תופתעו לגלות את זה אבל לינור סביניק וגל גברעם עדיין לא מדברות עם קארין עליה. שלוש הבנות שבילו ביחד תקופה כל כך ארוכה בבית האח הגדול לא נמצאות כרגע במקום טוב במערכת היחסים שלהן ונראה שמאז שהן יצאו מבית האח הגדול, המצב רק הולך ומדרדר לאחר שגילו הבנות את מה שקרה מאחורי הגב שלהן.

רק לפני שבוע הסתיימה תוכנית האח הגדול וכבר עכשיו מתחילה לצאת החוצה כל הכביסה המלוכלכת. לפורטל עומרי חיון נודע כי שתי מתמודדות בולטות מאוד בבית האח הגדול החליטו לנתק את היחסים עם קארין עליה בעקבות התוכנית. אם צפיתם בכל הפרקים של האח הגדול, אתם בוודאי זוכרים את שתי הבנות שגרמו לקארין לבכות לעיני כל המדינה שבועיים לפני הגמר הגדול, גל גברעם ולינור סביניק.

אז כעת לאחר שהתוכנית הגיעה לסיומה מתברר כי שתי המתמודדות בתוכנית האח הגדול לינור סביניק וגל גברעם החליטו להפסיק לדבר עם קארין עליה. חלק מהצופים של התוכנית האמינו שזה בגלל שהן מקנאות בה. קארין עצמה התראיינה ברדיו בימים האחרונים והסבירה שהיא בכלל לא ידעה שהן כועסות עליה: "אני לא יודעת, אני לא מצליחה להבין על מה מדובר".

עוד היא הוסיפה: "אני מאוד מנסה להבין מה קורה, בגלל זה אני צריכה לשבת איתן ולדבר על הכל, אנחנו נשב נדבר אחת על אחת וזה הכל". בהמשך היא גם הסבירה שהיא בהחלט רואה אפשרות לחזור ולהיות חברות טובות בעתיד ולצאת לבלות ביחד. אולי היא לא הספיקה עדיין להתעדכן אבל לינור כבר הפסיקה להסביר לכול מי שהיה סקרן לגבי הנושא, מדוע היחסים בין הבנות הידרדרו.

ובשידור לייב מיוחד שהיא עשתה לעוקבים שלה באינסטגרם היא הסבירה שהסיבה שהיא כל כך כועסת על קארין נובעת בגלל זה שהיא כל כך אוהבת אותה ובגלל היחס של קארין אליה בבית: "אם לא הייתי כל כך אוהבת את קארין, לא הייתי נפגעת. אני וקארין היינו חברות מאוד טובות במהלך העונה כשיצאתי קיבלתי הרבה סרטונים ממעריצים ובני משפחה שמראים אותה מדברת עליי מאחוריי הגב, עם נועה, עם ג'וזי, עם יהודה. ואם זה לחקות אותי אחרי שרקדתי במשימה של הוולנטיין מול כל הבנים".

 

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן