בקבוצה מאוד ידועה בפייסבוק דווח על מותו של שלומי שבת

בשעות האחרונות הופצה ברשת שמועה מאוד מטרידה על אחד מהזמרים הכי מפורסמים בישראל. על פי מה שפורסם נטען כי שלומי שבת נפטר לאחר שעבר התקף לב. האם מדובר בדיווח אמיתי? ובכן פורטל עומרי חיון בדק ומצא שמדובר בפייק ניוז. זאת לא הפעם הראשונה שבה שלומי שבת מתמודד עם שמועה מרושעת שכזו. האם מישהו מתנכל לו?

בחודש האחרון הפך הזמר שלומי שבת לפרזנטור רשמי של משרד הבריאות נגד מגפת הקורונה. כל זאת לאחר שהוא אושפז בבית החולים בעקבות מחלת הקורונה לאחר שנדבק בנגיף ומצבו הדרדר והיה חשש לחייו. אולם כמו שאתם יודעים שלומי הצליח להתגבר על המחלה והחלים וכתוצאה מכך הוא השתתף בקמפיין של משרד הבריאות למאבק בנגיף. לכן הופתענו מאוד לגלות על הדיווח המטריד לגביו.

מדובר בעמוד שזוכה לאלפי צפיות ברשת החברתית פייסבוק, הוא נקרא דירות מפה לאוזן בתל אביב, זאת קבוצת פייסבוק שכוללת למעלה ממאה אלף חברים וגולשים רבים הופתעו לקרוא את הדיווח הזה על מותו של שלומי שבת. באותו פוסט דווח כי שלומי שבת נפטר לאחר התקף לב והגולשים מוזמנים לצפות במסר האחרון שהעביר לפני מותו לעם ישראל.

אמנם הפוסט פורסם על ידי גולש בודד אך בגלל שפורסם בקבוצה כל כך גדולה בפייסבוק הוא זכה לקבל המון צפיות תוך זמן קצר. זאת לא הפעם הראשונה שמופצת שמועה על מותו של שלומי שבת. כזכור לכם, לפני כחצי שנה הופצה ברחבי הרשת שמועה דומה על מותו של שלומי שבת. אז היה עדיין מאושפז שלומי בבית החולים בילינסון בעקבות מחלת הקורונה.

ומנהל יחסי הציבור שלו, עופר מנחם התעצב מאוד לקרוא את הידיעה השקרית ואמר לאחר מכן: "עצוב שבתקופה כל כך רגישה יש עדיין רוע שכזה והפצת שמועות שאין להן שום קשר למציאות. ואהבת לרעך כמוך!". ומה הוא הוא יגיד הפעם? לא ברור, אבל אנחנו בטוחים בדבר אחד, אף אחד בסביבתו של שלומי שבת כולל הזמר עצמו לא יאהב בלשון המעטה את הפרסום השגוי הזה.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן