הילדים של אייל גולן יופיעו ביחד בקמפיין משותף

תחילתה של קריירת דוגמנות משגשגת? לפורטל עומרי חיון נודע כי ליאם גולן ואחותו אלין, הילדים של הזמר המפורסם אייל גולן ומגישת הטלוויזיה אילנית לוי יופיעו ביחד לראשונה בקמפיין משותף לאחר שהם נבחרו על ידי מותג בשם "שוגיס" כדי להיות הפנים של החברה בקמפיין פרסומי שייצא לדרך ממש בקרוב. אחרי הצילומים המשותפים אימא שלהם, אילנית התמוגגה מאושר.
אנחנו בטוחים שרבים מכם היו רוצים להיות ילדים של הורים סלבריטאים אבל דעו לכם שלא תמיד מדובר בחוויה נוצצת כמו שאתם מדמיינים, לעתים את ההצלחה ניתן להשיג רק לאחר מאמץ רב והשקעה לא מבוטלת. וזה בדיוק מה שקורה כרגע בחייהם של הילדים הגדולים של איילן גולן, ליאם ואלין אשר הצליחו להשיג פריצת דרך ראשונה בקריירה שלהם ולהשיג את הקמפיין הראשון שלהם.
ליאם ואלין הם הילדים של אייל גולן מהנישואים הראשונים שלו עם אילנית לוי, כיום הם נמצאים כבר בגיל ההתבגרות. ואין ספק שמדובר בגיל שכבר אפשר להתחיל, במיוחד כשאנחנו מדברים על קריירה בתעשיית הבידור. יחד עם זאת, אם זה היה תלוי באייל הוא בטח היה מנסה קצת להרגיע ולתת להם עוד כמה שנים של שקט עוד בטרם יצטרכו להיכנס לג'ונגל הזה של שוק התעסוקה של הטאלנטים.
אבל אימא שלהם אילנית לוי כבר יודעת שכדאי להתחיל דברים מוקדם ככל האפשר, במיוחד כשמדברים על תעשיית הדוגמנות. ועכשיו לאחר שהשניים זכו להצלחה לא מבוטלת ברשתות החברתיות השונות, הם גוייסו על ידי צוות השיווק של מותג "שוגיס" כדי להוביל את הקמפיין החדש של המותג. אימא שלהם הייתה כל כך גאה עד שהיא פרסמה באינסטגרם תמונה מתוך הקמפיין שלהם.
ולא הצליחה להסתיר את הגאווה הגדולה בצמד היורשים: "איזה כיף לי שזכיתי להיות אימא שלכם. כמה הנשמה שלכם יפה כמוכם." האם זה אומר שהשניים יוותרו על הקריירה המוזיקלית? ובכן תרחיש כזה, לא נראה לנו סביר בשלב זה. רק לאחרונה הצטלמו הילדים ביחד עם אייל גולן לקליפ משפחתי מרגש ועוד קודם לכן שיתפה אלין פעולה עם אבא אייל בשני שירים ולא רק עשתה זאת אלא גם ליאם שיתף עם אביו פעולה בעבר, אבל לפחות כרגע נראה השניים זוכים להצלחה בתחום הדוגמנות.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן