מאמי לאומית! זהבה בן חושפת בראיון בלעדי לעומרי חיון: "אני רוצה לאמץ ילד"

נתנו לזהבה בן קצת להירגע אחרי הגמר של "האח הגדול" – ועכשיו בראיון בלעדי לעומרי חיון חושפת זהבה בן את הרצון הגדול שלה להפוך שוב לאמא ומפתיעה את כולם שהיא אומרת: "אני רוצה לאמץ ילד, זה החלום הכי גדול שלי" על השמועות על סכסכוך עם אחותה: "אני ואתי אחיות וחברות, אני אוהבת אותה" ומה יש לה להגיד על המארגן שלה אלי בנאי שהתראיין בתקשורת וביקש כרטיסים לקיסריה וכסף מהמיליון? ראיון בלעדי עם זהבה בן – המאמי הלאומית! החדשה!

זהבה בן ניצחה בגמר "האח הגדול" ששודר בשבוע שעבר וכמעט שלא הספיקה לישון – היא קפצה מראיון לראיון אבל אנחנו נתנו לה קצת את הזמן ואת החג לעבור בשקט ותפסנו אותה לראיון בלעדי לפורטל עומרי חיון! זהבה חושפת לראשונה על הרצון שלה לאמץ ילד – כן כן שמעתם נכון – זהבה בן אולי תהפוך שוב לאמא! בן היא אחת הזמרות והיוצרות החשובות במוזיקה הישראלית – היא נכנסה לבית "האח הגדול" לפני ארבעה חודשים ובשקט בשקט נכנסה ללב של עם ישראל. לא היה צריך ריאליטי בשביל לדעת כמה האישה הזאת מוכשרת אבל הצופים בישראל קיבלו הצצה נדירה לאופי של האישה הרגישה הזאת, עכשיו היא מספרת לעומרי חיון על התוכנית בעתיד, על קיסריה והשירים שיצאו בקרוב וגם על אחותה התאומה – אתי שברשת רצו שמועות שהם הסתכסכו ומה היא חושבת על שרית חדד שתמכה בה בגמר? על דרור קונטנטו שהיה איתה בבית ועזב באמצע? ומה יש לה להגיד על אלי בנאי המנהל שלה לשעבר והפירסומים בתקשורת על ענייני כספים בעייתים כאלה ואחרים. קבלו את הראיון המלא!

שלום לזהבה בן הגדולה – ספרי לי איך זה מרגיש לקבל כל כך הרבה אהבה? ולהפוך לסוג של מאמי לאומית?
"זה מדהים אני התפללתי כל הזמן רק שתיגמר הקורונה ונחזור לבמות ולהופיע התגעגעתי לעמוד על במה ולהופיע ועכשיו יש זמן לתת אהבה לכולם בחזרה"

איך את מסבירה את הקשר עם דרור? הוא שונה וממקום אחר לגמרי ופשוט התאהבתם והצופים התאהבו בכם – איך תסבירי את זה?
"וואו דרור זה חיבור משמים ממש חבר נפש, כמו אח. יש לו לב ענק והוא ממש היה עמוד תווך בשבילי כל התקופה הזו של בית האח. אנחנו מאזנים אחד את השנייה ואין כייף כזה כמו להיות איתו"

היו שמועות על סכסוך עם אחותך איתי זה פייק ניוז נכון? ראיתי שבתחילת העונה היא הגנה עלייך בתקשורת וברשתות
"ממש לא נכון אני ואתי אחיות וחברות טובות מאוד אני אוהבת אותה מאוד"

כולם שואלים את זה וזה די ברור אבל מה תעשי עם המיליון?
"אני אקנה בית לי ולבן זה הדבר שאני הכי רוצה בעולם"

הבנתי שהיומן מלא ויש קיסריות – איך זה לחזור להופיע ככה? אחרי תקופת הקורונה? האם חשבת שזה מה שיקרה שתצאי מהבית?
"התפללתי לזה וחיכיתי לזה 4 חודשים רק שיגמר הקורונה ויחזור עולם התרבות. התגעגעתי כל כך לבמות ושיחזור עולם התרבות. אני כל כך מאושרת שיש לי את הזכות להופיע ולשמח ולהחזיר לעם ישראל את האהבה שהוא נותן לי בלי הפסקה זה מדהים ומרחיב לי את הלב"

האח הגדול דיבר איתך על ילדים ושעדכנתי את הגולשים באינסטגרם שאני מראיין אותך מישהו שאל אם תאמצי ילד? בהאח הגדול ספרת שתמיד רצית עוד ילדים…
"אני רוצה לאמץ ילד, זה החלום הכי גדול שלי – תמיד רציתי עוד ילד, משבן היה עוד קטן, אבל הכל בידי בורא עולם מה שצריך לקרות קורה"

הובלת בסקרים כאן בפורטל עומרי חיון וברשת והיית מתוקשרת מאד בעונה עם המון סערות – האמנת שתזכי? בבית נתנו לך את ההרגשה לא?
"לא חשבתי שאזכה בשום שלב אפילו שנשארתי אחרונה לא עיכלתי שזה באמת קורה"

סיפרו לך ששרית חדד קראה לעוקבים ומעריצים שלה להצביע לך? איך הרגשת ששמעת על זה? גם אייל גולן, מאיה בוסקילה והפרויקט של רביבו יצאו בקריאה
"אני כל כך אוהבת אותם. כשיצאתי יוני המנהל שלי הראה לי כל כך הרבה תמכו בי וזה היה מדהים לראות את זה מאוד התרגשתי"

ראית שהשיר שלך "אולי בעולם אחר" הגיע ל-4 מיליון צפיות ביוטיוב? זה מרגש? איזה עוד שירים עומדים לצאת בקרוב?
"מרגש מאד! יצאו עוד הרבה שירים וגם אלבום בע״ה בקרוב, מתכננת הרבה דברים טובים"

לסיום כי כולם מדברים על זה ופורסמו כתבות בתקשורת וגם אצלנו שאלי בנאי – המארגן המיתולוגי שלך רוצה כרטיסים לקיסריה וכבוד בשורה הראשונה וכניסה מאחורי הקלעים ויש טעונים שגם כספים כאלה ואחרים – מה את אומרת לו?
"אני לא מכירה את הדבר הזה לעומק וגם לא ראיתי את הפרסומים שיצאו. אני מכבדת את כולם ואוהבת את כולם ומאחל רק טוב לעם ישראל ולכולם"

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן