הקאמבק של ג'וזי זירה והאקסית מחולון

לפני כמעט חודשיים חשפנו בפניכם כי לג'וזי זירה יש בחורה מסתורית שמחכה לו מחוץ לבית האח הגדול, רוני שרעבי. בזמן שהוא ניסה להשיג את הפרס הראשון של התוכנית היא ישבה בשקט בבית וצפתה בו קופץ מבחורה אחת לבחורה אחרת, מנועה יונני לקארין עליה, אבל ידעה שבסתר ליבו יש לו תוכניות אחרות. וכעת לאחר שהתוכנית הגיעה לסיומה, השניים חזרו להיות ביחד ואפילו בילו את ליל הסדר עם המשפחה שלה ונראה שהחשיפה שלנו כאן בפורטל על האשמות של אור הבחורה הטרנסקסואלית, כלפי ג'וזי ממש לא עושות עליה רושם.

בעקבות החשיפה שלנו מספר שעות לפני גמר האח הגדול לגבי היחסים האינטימיים של ג'וזי זירה עם אור הבחורה הטרנסקסואלית, ג'וזי החליט להבהיר את הדברים בריאיון שהוא ערך בסוף השבוע במוסף שבעה ימים, של ידיעות אחרונות. שם הוא חשף כי בסך הכל היה מדובר בשיחת וידאו שהוא ערך איתה והוא נשאר עם מכנסיים לאורך כל השיחה ולא היה היה עירום בזמן שהוא דיבר איתה.

בנוסף לכך הוא אישר גם את הפרסום לגבי הניסיון שלו עם בחורות טרנסקסואליות וזה ממש לא מפריע לו, בדיוק ההפך. מעבר לכך, ג'וזי גם פנה בימים האחרונים לפורטל עומרי חיון ואמר שהסיבה היחידה שגרמה לאור לפנות לפורטל עומרי חיון ולחשוף את היחסים שהיו לה עם ג'וזי נובעת בגלל הסכסוך המכוער ביניהם שנמשך כבר שנים. ג'וזי הסביר שמדובר בבחורה ששונאת אותו כבר המון זמן.

והיא מוכנה ללכת רחוק רק בשביל לפגוע בו. אך כעת לאחר שהוא יצא מבית האח הגדול, הוא יכול סוף סוף להגיב לטענות ולהשמצות שלה. אבל אם נחשוב על זה רגע למי יש כוח עכשיו לאחר כל כך הרבה ימים סוערים בבית האח הגדול להתחיל בקרבות חדשים. כמו שאתם בטח זוכרים, ג'וזי הוא המתמודד שבילה הכי הרבה זמן בבית האח הגדול, לאחר שהוא הצליח לשרוד את כל ההדחות ולהגיע אל הגמר של התוכנית

וסביר למדי להאמין כי ג'וזי מחפש כעת את המקום הבטוח שלו ונראה שהוא מצא אותו אצל רוני שרעבי, בחורה בת 33 מחולון. אותה אקסית מפורסמת שחשפנו לפני חודשיים כאן אצלנו בפורטל. ונראה שעכשיו לאחר שהוא חזר אל האקסית שלו רוני שרעבי, הוא יזכה סוף סוף לקבל את התמיכה שהוא כל כך זקוק לה. השניים אפילו בילו את ליל הסדר ביחד עם המשפחה של רוני ועל פי התמונות נראה שג'וזי נהנה.

 

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן