הדייט של דניאל לוין וקארין עליה

כבר למעלה משבוע עבר מאז הסתיימה העונה הנוכחית של האח הגדול וזהבה בן הוכרזה כמנצחת, אבל מסתבר שהיא לא היחידה שהצליחה לסיים את התוכנית ברווח, לפורטל עומרי חיון נודע על לפחות שני מתמודדים נוספים שיוצאים מורווחים מהסיטואציה הזו וכשאנחנו אומרים מורווחים אנחנו לא מתכוונים דווקא לפרסים כספיים אלא לפרסים רומנטיים, דניאל לוין וקארין עליה יצאו לדייט ראשון.

לפורטל עומרי חיון נודע כי דניאל לוין, המתמודד השקט שנכנס לבית האח הגדול יצא לדייט ראשון עם בת זוג מאוד מבוקשת, קארין עליה. השניים כזכור בילו ביחד תקופה ארוכה בבית האח הגדול וכעת לאחר שהתוכנית הגיעה לסיומה, דניאל ככל הנראה החליט לעשות צעד ראשון של גישושים לקראת קשר אפשרי בין השניים וליזום מפגש רומנטי בבית קפה בתל אביב.

הסיבה שאנחנו חושבים שהיוזמה הזו הגיעה מדניאל נובעת בגלל היחס שהוא העניק לה בימיו הראשונים בבית האח הגדול. אתם בטח זוכרים, איך דניאל השקיע זמן רב בהידוק היחסים עם קארין עליה ושוחח איתה על דברים מאוד אינטימיים כדי לפתח איתה יחסים קרובים. וכזכור השיא שלו היה לאחר שהוא אזר מספיק אומץ והחליט לבצע צעד נועז שהפתיע מאוד את קארין.

הצופים האדוקים של התוכנית בוודאי יבינו שאנחנו מתכוונים לאותו ניסיון נשיקה של קארין שהגיע מצידו של דניאל. אמנם אותו ניסיון נשיקה מפורסם לא עלה יפה והסתיים בדחייה. אך אין זה אומר שדניאל התייאש בעקבות זאת, ככל הנראה הוא הצליח להבין כי הצעד שלו היה שגוי בגלל העיתוי של הנשיקה וקארין לא דחתה אותו באופן גורף. כזכור דניאל ניסה לנשק את קארין זמן קצר לאחר שהוא נכנס לבית האח הגדול.

והיא לא הרגישה בנוח עם זה, כי היא עדיין לא הרגישה מספיק קרובה אליו. בזמנו היא אמרה בשיחה שהיא ערכה עם מתמודד אחר על הסיטואציה עם דניאל את הדברים הבאים: "ואז הוא חיבק אותי, כזה שם עליי יד וקירב אותי ואז הוא בא לנשק אותי. אתה מכיר אותי 10 דקות, מה אתה עושה? מה אתה מחפש לעשות?". אך כעת נראה כי היחסים בין השניים נמצאים במקום שונה לחלוטין.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן