הלם: רמי ורד ממש לא חזר לאקסית שלו

לימור במקום לינור? ממש לא! בניגוד לפרסום השיקרי של ערן סויסה – רמי ורד ממש לא חזר לאקסית שלו והדייר הכי מתוקשר בעונה האחרונה של "האח הגדול" החליט ציוץ עצבני בטוויטר: "לא נוהג להגיב לשקרים שנכתבים עלי, אבל לימור קרליק קורן לא חזרה להיות בת הזוג שלי, אני רווק"

במהלך העונה האחרונה של "האח הגדול" חשפנו לראשונה כאן בפורטל עומרי חיון את התמונה והפרטים הבלעדיים של בת הזוג הסודית של הדייר רמי ורד -. קוראים לה לימור קרליק קורן. השניים הכירו זמן מה לפני כניסתו לבית "האח הגדול". לימור בת 45, מה שאומר שבינה לבין ורד (57) הפרש של כ-12 שנים. לא מעט, אבל הרבה פחות מההפרש בינו לבין לינור סביניק איתה ורד כיכב בחודשים האחרונים במדורי הרכילות שלא הבינו מה בחורה בת 25 מתחברת כל כך קרוב לורד.

יומיים אחרי הגמר פירסם הכתב ערן סויסה ב"ישראל היום" ידיעה שיקרית ולא נכונה שרמי ורד ולימור קליק חזרו ועשו קאמבק. כעבור מספר דקות החליט ורד לשבור שתיקה ולעלות ציוץ לטוויטר שמכחיש את הפרסום. כך הוא כתב: "אני לא נוהג להגיב לשקרים שנכתבים עלי, אבל כשזה מגיע לאנשים שקרובים אלי אני לא יכול לעמוד מנגד. חשוב לי להבהיר שלצערי לימור קרליק קורן לא חזרה להיות בת הזוג שלי כמו שפורסם. שיהיה לכולם ערב נעים וחג שמח"

כזכור שיצא מבית "האח הגדול", רמי ורד כבר הספיק להתעדכן בכל מה שהתרחש בחוץ סביב הסיפור שלו ושל הדיירת לינור סביניק – אולי בגלל הביקורות ואולי מכורח החזרה למציאות השנים הפסיקו לדבר ולא נפגשו מאז הגמר של "האח הגדול" וגם לא שחררו תמונה משותפת לרשת כמו שעשו רוב הדיירים. לפורטל עומרי חיון נודע שבסביבת משפחתו של ורד ביקשו להתרחק מלינור ושהקשר שנרקם איתה עם המסך מאד פגע בהם

ברשתות החלו שמועות שהפרידה של רמי הייתה בכלל שהוא מנהל רומן סודי עם לינור סביניק אבל בדקנו את הפרטים ולא מתרחש שום רומן ורמי ורד כרגע רווק. עוד נודע שלינור ורמי לא מדברים ונמצאים בסכסוך.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן