צפו בסרטון! אחרי השמועות על סכסוך – ג'וזי זירה ויהודה יצחקוב נפגשו לראשונה

חתול שחור? סוף לשמועות על סכסוך בין ג'וזי זירה לדייר שהיה החבר הכי טוב שלו בבית עד שסולק, יהודה יצחקוב. השנים נפגשו בבית של זירה ויצחקוב שטף את הכלים ותועד – בהמשך דניאל לוין הצטרף למפגש ותיעד הכל!

תמונות ראשונות של יהודה יצחקוב באיחוד מרגש עם המקום השני בגמר "האח הגדול" – ג'וזי זירה. השנים היו החברים הכי טובים בבית "האח הגדול" וזכו לקטף קרה מרוב הדיירים עד כניסת הדיירים החדשים ששינתה את מאזן הכוחות בבית. אבל מאוחר יותר לאחר ריב אלים עם רמי ורד סולק יהודה יצחקוב מבית "האח הגדול" וג'וזי קיבל את הבשורה קשה מאד. אבל עכשיו פחות משבוע מאז הגמר ואחרי שמועות על סכסוך וחתול שחור שעבר – יהודה וג'זוי משחררים לרשת מספר תמונות וסירטונים באינסטגרם שמתעדים אחד את השני ואת המפגש המדובר בינהם.

בסרטון הראשון מצלם ג'וזי את יהודה שוטף כלים ואומר: "סתם אמרו שאתה פרזיט – בבקשה אתה עושה כלים כמו גדול בבית של חבר". בסרטון נוסף מצלם יהודה את ג'וזי ומספר כמה התגעגע. בהמשך המפגש מצטרף הדייר שהודח לפני הגמר – דניאל לוין. בתגובות לתמונות מספרת אלמוג שהיא רוצה לבוא לדבאל דייט עם אילון. צפו בקטעים וכמו שהם אומרים "הלו פאפי"

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן