העונה הבאה של האח הגדול תצא לדרך בקיץ

גם אתם סובלים מדיכאון קל לאחר שעונת האח הגדול הגיעה לסיומה? ובכן זה טבעי, התוכנית שליוותה את חיינו לאורך כל החודשים האחרונים וסייעה לנו להעביר את הזמן בסגר הסתיימה. וכעת אנחנו נאלצים להיכנס לכמה חודשי המתנה עד שנוכל להציץ שוב אל הבית הכי מצולם במדינה. כעת אנחנו יכולים לדווח לכם כי אתם לא תיאלצו להמתין  זמן רב מדי כי כבר בחודשים הקרובים העונה הבאה תצא לדרך וגם הפעם זו תהיה עונה בה יופיעו מפורסמים. 

אתם אולי תתקשו להאמין אבל אנחנו כבר יודעים מה החליטה ההפקה לגבי אופי הפורמט הבא של האח הגדול. לפי מידע שנחשף על ידי הכתב רן בוקר, עולה כי העונה הבאה של האח הגדול תצא לדרך בקיץ והיא תהיה עונת VIP בדיוק כמו העונה האחרונה. האם אתם מאוכזבים מההחלטה של ההפקה? אם נהניתם לצפות בעונה האחרונה של האח הגדול אז אולי אתם מרוצים מההחלטה.

אחרי הכל, זה נחמד מאוד לצפות בדיירים שאנחנו מכירים מעולמות אחרים נכנסים לבית הגדול ומתחילים להסתגל לחיים עם דיירים אחרים בבית שמלא בעשרות מצלמות שמתעדות כל תזוזה שלהם. למשל כמה נהניתם בעונה האחרונה לצפות באדם ליאור כלפון שהיה ידוע עד היום כ-"איצקו" מהסדרה "רמזור". כל מי שצפה בסדרה "רמזור" לא הצליח להפריד בין השניים.

כלומר בין הדמות שלו בסדרה רמזור לבין האדם האמיתי ליאור כלפון ובזכות ההופעה שלו בבית האח הגדול ניתן היה להיחשף לכל אותם צדדים שלו שאנחנו לא מכירים ולא ראינו מעולם. ולאט לאט המיתוג שלו בתפיסה הציבורית כ-"איצקו" עבר מהפך של ממש וכיום כבר קשה לחשוב עליו כמישהו שדומה במשהו לאותה הדמות. כלומר נכון יש ביניהם קצת דמיון.

אבל לא יותר מדי, לפחות לא באותה צורה שחשבנו. מצד שני חייבים להודות שיש גם כמה חסרונות בבחירה של ההפקה לשדר עוד פעם עונת VIP, סביר להניח שרובנו זוכרים את העונה הראשונה של האח הגדול ששודרה אי שם לפני 13 שנים. ולעונה זו הגיעו דיירים אלמוניים שזכו לתהילה גדולה מאוד, אפילו עד ליום זה. וכשההפקה בוחרת לשדר שוב עונה נוספת של דיירי VIP, היא מונעת גישה מהמון אנשים אחרים שטרם טעמו הצלחה כזו לנסות את מזלם ולרגש את המדינה כולה.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן