סוף לריבים? האיחוד המרגש של זהבה בן עם אחותה

בימים האחרונים זהבה בן חווה את אחת התקופות הטובות בחייה. כל זאת לאחר הזכייה המרגשת בתוכנית האח הגדול, הפריחה המחודשת בקריירה שלה והביקור המרגש שזכתה לו מאחותה התאומה, אתי לוי אשר איתה הייתה מצויה בסכסוך במשך תקופה ארוכה. אך כעת נראה שהיחסים בין השתיים חזרו למסלול לאחר שהתפרסמה תמונה מאוד מחוייכת שלהן ברשתות החברתיות. 

אחד הסכסוכים הכי מפורסמים בתעשיית הזמר המזרחי בישראל היה הסכסוך של זהבה בן עם אחותה התאומה אתי לוי. לפני למעלה מעשור התראיינה אתי לתקשורת וטענה שזהבה כבר לא מעניינת אותה. אולם מאז זרמו הרבה מים בנחל הירקון ומערכת היחסים המורכבת שלהם עברה כמה וכמה זעזועים וכעת לאחר שזהבה בן זכתה במקום הראשון באח הגדול, היה מסקרן לראות אם אחותה תפרגן לה, ועכשיו אנו חושפים כי היא אכן עשתה זאת.

לפורטל עומרי חיון נודע כי אחרי שזהבה השיגה סוף סוף את התהילה הגדולה שעליה היא חלמה היא החליטה שהגיע הזמן לשים את כל המאבקים מאחור ולהזמין את האחות התאומה שלה אתי לאיחוד מרגש.אחרי הכל היא לא ראתה אותה במשך כמה חודשים. וזה לא רק בגלל הסגרים שנכפו על כולנו בעקבות התפרצות מגפת הקורונה, אלא בגלל שזהבה כמו שאתם יודעים בילתה את החודשים האחרונים במתחם סגור.

בבית האח הגדול המתמודדים צריכים לשהות באופן מנותק מהעולם החיצוני, מטבע הדברים היא לא הייתה יכולה לארח אף אחד, חוץ מאייל גולן שהגיע לביקור בבית האח לאחר שהוזמן על ידי ההפקה. אבל מעבר לכך היא הייתה מאוד מבודדת ולכן היא מנצלת את הימים הראשונים שלה מאז שיצאה לחופשי לביקורים משפחתיים מרגשים. הרי כמו שאומר הפתגם הידוע: "דם זה לא מים".

וגם זהבה יודעת את זה טוב ולכן היא היא החליטה להזמין את האחות התאומה שלה אתי לוי לבילוי ראשון ביחד מאז שהתוכנית הסתיימה, אחרי הכל רגעים של הצלחה גדולה כיף יותר לחגוג ביחד. והאושר שלה על הזכייה בפרס הראשון הוא גדול מאוד, היא הרי לא ציפתה לזה והיא עדיין מעכלת את הזכייה שלה. וכעת אחותה הצטרפה עליה כדי לפרגן לה ולשדר שהכל בסדר. האם הן מתכננות לבלות גם את ארוחת ליל הסדר ביחד?

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן