כוכב האח הגדול פונה באמבולנס לבית החולים

לא תאמינו איך התחיל היום של אחד המתמודדים הבולטים בעונה הקודמת של האח הגדול. כתוצאה ממזג האוויר ההפכפך והגשמים שירדו בשעות האחרונות, כוכב האח הגדול ליאור דואק החליק עם הקורקינט שלו על הכביש הרטוב בדרך לעבודה ופונה באמבולנס לבית החולים. הוא הספיק לשתף את העוקבים שלו באינסטגרם על החוויה הקשה: "הבוקר הייתי גיבור ועליתי על הקורקינט כשהכביש רטוב. תודה לבורא עולם כי זה יכול היה להיגמר באסון. לא לעלות על קורקינטים כשהכביש רטוב". 
לפני כמה שנים הדוגמנית והמגישה שלומית מלכה, עברה תאונת דרכים קשה לאחר שנחבלה באופן חמור בעקבות נסיעה על הקורקינט החשמלי שלה. כזכור לכם כתוצאה מאותה תאונה הצוות הרפואי החליט להרדים ולהנשים אותה. לימים היא גילתה כי לו הייתה חובשת קסדה, הפגיעה שלה הייתה הרבה פחות חמורה. וזה בדיוק מה שמנע אסון דומה לאחד מכוכבי האח הגדול בעונה הקודמת, ליאור דואק.
לפורטל עומרי חיון נודע שאחד מהכוכבים הגדולים של העונה הקודמת של האח הגדול נפצע בתאונת דרכים בשעות הבוקר לאחר שרכב על הקורקינט החשמלי שלו כדי להגיע למקום עבודתו. כזכור לכם לפני כניסתו לבית האח הגדול גילה דואק בתעודת הזהות שלו כי הוא עובד בבורסת היהלומים בחברה של אבא שלו שעוסקת בקנייה ושירותי תיווך לרכישת יהלומים.
אין ספק שדואק היה מעדיף להתחיל את היום שלו אחרת ולא בתאונת דרכים אך לפעמים בחיים הדברים לא מתרחשים בדיוק כפי שמתכננים ודואק נאלץ כרגע להתמודד עם נזקי התאונה. למזלו הקסדה שחבש על ראשו גרמה לתוצאה הרבה פחות חמורה מהמקרה המפורסם והמצער שקרה לדוגמנית שלומית מלכה. כזכור בעקבות אותו מקרה היא הפכה לפרזנטורית של הרשות לבטיחות בדרכים.
והחלה לקדם בכלי התקשורת השונים את החשיבות הגדולה של חבישת קסדה על הראש בזמן הנסיעה על כלים חשמליים מהסוג הזה. וככל הנראה זה מה שהציל את חייו של כוכב תכנית הריאליטי, ליאור דואק אשר הסביר לאחר התאונה כי ללא ספק הקסדה שחבש על ראשו, הצילה אותו מנזק הרבה יותר גדול. אמנם בהתחלה חשב דואק שמדובר רק בפציעות שטחיות אך לאחר זמן מה הוא הבין שעליו להתפנות לבית החולים כדי לטפל בפצעיו.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן