הישרדות: הממשלה בפיליפינים החליטה על מגבלות בעקבות המשבר

הדרך להפקת העונה הבאה של הישרדות נראית ארוכה מתמיד. צוות ההפקה של התוכנית נאלץ שוב ושוב להתמודד עם מכשולים רבים. ככה זה כשהצילומים של התוכנית נעשים במדינה אחרת בזמן שכל העולם מתמודד עם התפרצות של מגפה. אז נכון בישראל, תודה לאל, המצב משתפר מיום ליום. אבל יש מדינות שעדיין נמצאות בתוך המשבר ונאלצות להורות על מגבלות בתוך המדינה, מה שמייצר אתגרים נוספים להפקה של הישרדות.
לפני כמה חודשים דיווחנו לכם המאמצים הגדולים שעשתה ההפקה של תכנית הריאליטי הישרדות כדי לצאת מהארץ בזמן משבר מגפת הקורונה. כזכור היה צורך להשיג אישור מיוחד כדי לצאת מגבולות המדינה וכדי לעשות זאת היה צורך להגיש בקשה לוועדת החריגים שהוקמה על ידי הממשלה. בסופו של דבר ההפקה הצליחה להתגבר על כך אך כעץ נוצרה בעיה חדשה, מגבלת תנועה בפיליפינים.
בעקבות המשבר של המגפה והעלייה בתחלואה בפיליפינים החליטו הבכירים בשלטון על הגבלות תנועה ברחבי המדינה וכעת בהפקה שוברים את הראש איך ניתן יהיה להתמודד עם ההנחייה שעשויה להשפיע באופן משמעותי על היכולות הלוגיסטיות של ההפקה כולה ועל הגעת המשתתפים לאתר הצילומים. הגבלה שכזו עשויה גם לפגוע ביכולת הניידות של צוות הצילום עצמו.
וכעת מנסים בהפקה לברר כיצד ניתן יהיה לעקוף את המגבלות שמסרבלות מאוד תהליכי העבודה של ההפקה של התוכנית. לא ברור בשלב זה כיצד ניתן יהיה להבטיח את הגעת המתמודדים לצילומים ללא עיכובים בדרך. במצב שכזה עשויה ההפקה לפנות לגורמים דיפלומטים כדי שיסייעו לה לפתור את הבעיה. בעבר התמודדה ההפקה עם מגבלת הטיסות בישראל והצליחה להשיג את האישור החריג.
זאת לאחר שהיא פנתה אל ועדת החריגים ונענתה לחיוב וגרמה תוך כדי כך לגל של תגובות של גולשים כנגד ההחלטה ועל הקשרים שיש להפקה בצמרת הפוליטית בישראל. וכעת נראה כיצד תצליח ההפקה להתמודד עם המשבר במדינה זרה, האם גם שם תצליח ההפקה להתגבר על המכשול? ימים יגידו. מה שבטוח הוא שהמתמודדים של התוכנית יצטרכו לקחת את זה בחשבון, גם אם כרגע הם עדיין לא מודעים להתרחשויות שקורות מאחורי הקלעים.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן