מזעזע: חרקים טיפסו על איברי המין של מתמודדת בתוכנית ריאליטי

תכניות ריאליטי עשויות לגרום למתמודדים רבים להדיר שינה מעיניהם בעקבות המתחים, הלחצים ומגוון סיבות נוספות, אבל מה לגבי חרקים? לאחרונה נאלצה מתמודדת בתוכנית ריאליטי בארצות הברית להתגבר על אירוע מעורר אימה וזאת לאחר שהיא ישנה לבד בלילה עם הפרטנר שלה באמצע הג'ונגל ללא בגדים וחרקים החלו לטפס על הגוף שלה.

מכירים את הביטוי הידוע "לפעמים חלומות מתגשמים"? סביר להניח שכן, האם לדעתכם אפשר להגיד את אותו הדבר גם על סיוטים? לפעמים סיוטים מתגשמים? זה נשמע כמו משהו שפרדי קרוגר היה אומר אבל כנראה שיש בזה משהו כי זה בדיוק שקרה לפני כמה שבועות למתמודדת בתוכנית הראליטי "עירומים ומפוחדים". המתמודדת החליטה לפרוש מהתוכנית לאחר שחרקים הצליחו לחדור לאיזורים אינטימיים בגופה.

למי ששואל את עצמו איך היא בכלל הגיעה למצב כזה, ובכן מדובר בתוכנית ריאליטי בסגנון של "הישרדות" בו המתחרים נדרשים לשהות בתנאים הקיצוניים שיש בטבע כמעט ללא אף עזרה חיצונית. המתמודדים בתוכנית מתחלקים לזוגות ועליהם לשרוד כמה שבועות בג'ונגל בתנאים קשים ומסוכנים, כשהם חשופים לסכנות מזג האוויר ופגיעים בפני בעלי החיים שנמצאים באיזור.

בפרק האחרון של התוכנית הופיעה בחורה בת 27 מאריזונה שקוראים לה מייגן והיא החלה את השתתפותה בתוכנית ממש בשבוע האחרון, והיה עליה להחזיק מעמד מספר שבועות בג'ונגל ללא בגדים ובשלב מסויים ביום הרביעי להשתתפותה היא התמודדה עם מצב מאוד מפחיד, מסוג החומרים שמהם עשויים סיוטים. ובלילה החלו החרקים לטפס על כל הגוף שלה והגיעו אפילו לאברי המין הפרטיים שלה.

עד שהיא לא הייתה מסוגלת יותר לסבול זאת והחלה לבכות ולהתפלל שהאימה הזו תגיע לסיומה בהקדם. בסרטון שדלף לרשת מהפרומו של הפרק ניתן לראות את מייגן עוברת סערה רגשית של ממש בזמן שהיא שוכבת עירומה לצידו של הפרטנר שלה בתוכנית שמנסה לעודד אותה ומבקש ממנה להחזיק מעמד. אך היא אומרת לו: "אני לא מסוגלת להתמודד עם החרקים האלה, הם בכל מקום, הם זוחלים על הווגינה שלי".

 

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן