סערה בחדשות 12! העיתונאי משה נוסבאום פורש מהחדשות אחרי 33 שנות קריירה?

יונית לוי בהלם! רעידת אדמה בערוץ 12, האם יכול להיות שמשה נוסבאום הכתב לענייני משטרה של הערוץ סיים את הקריירה שלו אחרי 33 שנה של פעילות עיתונאית? לפורטל של עומרי חיון הגיע בימים האחרונים סרטון מטריד מאוד שמעורר דאגה בעולם התקשורת וברשתות לגבי עתידו של העיתונאי הוותיק משה נוסבאום. האם בחברת החדשות של ערוץ 12 הכריחו אותו לפרוש?

סרטון שהגיע לפורטל עומרי חיון מעורר המון סימני שאלה לגבי עתידה של מערכת החדשות של ערוץ 12 ומשה נוסבאום. בסרטון נראה העיתונאי המוערך משה נוסבאום בדסק של מערכת החדשות של הערוץ ברגע מרגש שנראה כמו פרידה דרמטית במיוחד. בסרטון הוא אוחז בארגז קרטון וממלא אותו בחפציו האישיים, רגע לפני שהוא יוצא מהחדר ונפרד לתמיד. האם משה נוסבאום סיים את דרכו בערוץ 12?

מי שצפה בסרטון הזה שדלף החוצה לא יכול היה שלא להתרגש למראה החדר החשוך והנטוש שבו הופיע נוסבאום. אך אתם יכולים להירגע נראה שנוסבאום עדיין לא סיים את הקריירה שלו במערכת החדשות. לאחר בדיקה שערך פורטל עומרי חיון התברר כי מדובר בפרומו שצולם במיוחד עבור ערוץ 12 כדי לקדם את אתר האינטרנט של הערוץ והאפליקציה, N12. זאת חלק מהערכות אסטרטגית של הערוץ. ולפי גורמים בקשת 12 הם החלו להשקיע והולכים להפתיע עם פרויקט חדש שקשור לחדשות שיושק בקרוב

בקשות 12 רוצים למתג את האתר שלו כאתר חדשות מוביל ולשפר את נתוני הרייטינג באינטרנט שכנראה לא משביעים את רצון המנהלים. כמובן שהרמזים שמופיעים בסרטון על כך שנוסבאום פורש מהמערכת מייצרים אשליה שמדובר בפרידה, אך הכוונה היא שונה לגמרי. מעניין יהיה לגלות מדוע בחרו בערוץ להדגיש דווקא את התמונות האישיות וההיסטוריות של נוסבאום מתחילת הקריירה שלו.

האם הם מנסים להגיד לנו שעולם העיתונות הישן הגיע לסיומו? ובכן אנחנו מכירים כמה וכמה עיתונאים בכירים שממש יתנגדו לטענה הזו. לעיתונות הטלוויזיה בניגוד לעיתונות הכתובה, יש מקום של כבוד בתקשורת וראינו זאת במיוחד בשנה האחרונה בזמן שחלק גדול מאזרחי ישראל בילו זמן רב מול המסכים ומהדורות החדשות השונות. כעת יהיה מעניין לראות איך נוסבאום ישתלב בתכניות העתידיות של הערוץ.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן