כוכב הקולנוע והטלוויזיה ששרף את המסך – מת במפתיע לפני כמה דקות

משטרות ואמבולנסים – מוות מצמרר בתעשייה! שחקן קולנוע וטלוויזיה שזכה להצלחה גדולה בהוליווד הלך לעולמו אמש בקליפורניה. לפורטל עומרי חיון נודע כי שחקן הקולנוע היהודי ג'ורג סיגל נפטר בגיל 87 בעקבות ניתוח שנכשל וגרם למותו. הוא היה יהודי ואפילו גילם על המסך אבא של משפחה יהודית בסדרת הטלוויזיה המשעשעת "הגולדברגים" ששודרה בטלוויזיה בשנים האחרונות.

תעשיית הבידור האמריקנית שוב מרכינה את ראשה והפעם לזכרו של שחקן הקולנוע והטלוויזיה ג'ורג' סיגל. אם בשנות ה-90 צפיתם בסדרת הטלוויזיה "תהרוג אותי וזהו", בוודאי תזכרו את ההופעות המשעשעות שלו בתוכנית שם הוא גילם בסדרה המצליחה את ג'ק גאלו, המוציא לאור של המגזין "סומק". בסדרה הוא כיכב לצידו של דייוויד ספייד שהפך לימים לשחקן מאוד פופולארי.

הסדרה הייתה פופולארית בישראל והיא שודרה בכבלים זמנו, היא לא זכתה לפופולאריות של סדרות כמו סיינפלד או חברים אבל בהחלט היה לה מקום מכובד ברשימה ולג'ורג' סיגל היה חלק מכובד בזה. דבר מותו של השחקן אושר לאחר שאשתו סוניה פרסמה הודעה לתקשורת והודיעה על מותו. בהודעה התייחסה אשתו לסיבת המוות שלו והסבירה כי הוא נפטר לאחר ניתוח שלא צלח.

כך היא כתבה בהודעה הרשמית שפורסמה: "המשפחה מצטערת להודיע שהבוקר הלך לעולמו ג'ורג' סיגל כתוצאה מסיבוכים של ניתוח מעקפים". כאמור השחקן המצליח נפטר בגיל 87, ואין ספק שמדובר באבדה גדולה לתעשיית הבידור. במהלך הקריירה שלו הוא ידע רגעי שיא רבים, ביניהם הייתה הזכייה המופלאה בגלובוס הזהב בשנות 1973 בעקבות ההופעה שלו בסרט "מגע של איכות" שם הוא הופיע בתור בעל נשוי שמנהל רומן.

את הקריירה שלו בהוליווד הוא התחיל בשנות ה-60 של המאה הקודמת כששיחק בדרמת המלחמה האפית "היום הארוך ביותר" ב-1962, כמה שנים מאוחר יותר הוא קיבל תפקיד משמעותי יותר הפעם כחייל שנמצא בשבי בסרט "מלך עכברוש שיצא בשנת 1965. 10 שנים מאוחר יותר הוא כבר זכה למועמדות לפרס האוסקר בעקבות ההופעה המעולה שלו בסרט "מי מפחד מווירג'יניה וולף", בהמשך הוא כיכב גם בסדרות טלוויזיה כמו "תהרוג אותי וזהו" ו-"הגולדברגים".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן