תום חיימוב בהלם! לא תאמינו מה הצעד הדרמטי והמפתיע שגל גברעם עשתה בשבילו

מתחתנים? מה ההפתעה הגדולה?! אתם בטח יכולים לדמיין לעצמכם כמה זה קשה לשהות 24 שעות ביממה בתוך בית מצולם שבו קובעים לך מתי אתה אוכל, מתי אתה ישן, ומתי אתה עושה דברים אחרים. וכעת לאחר שתום חיימוב יצא מבית האח הגדול הוא שמח לגלות שממש בקרוב הוא סוף סוף יזכה קצת למנוחה מכל האווירה הזו. וכל זה בזכות בת הזוג האוהבת שלו – גל גברעם שהכינה לו הפתעה. כל הפרטים בכתבה

רק אתמול חשפנו בפניכם את האיחוד המרגש של גל גברעם ותום חיימוב וכבר עכשיו מתברר כי השניים עומדים ממש בקרוב לעבור חוויה מפתיעה ביחד. לפורטל עומרי חיון נודע כי זוג האוהבים יקבל סוף סוף זמן איכות ביחד לאחר שגל גברעם החליטה שהיא רוצה את תום רק לעצמה לפחות בימים הקרובים והיא הזמינה להם חופשה מפנקת שתיערך במיקום סודי, כדי שהפרטיות שלהם תישמר.

כולנו ראינו עד כמה גל גברעם התגעגעה לתום חיימוב וכך למרות שהוא יצא מבית האח הגדול קצת מאוכזב מאחר והוא לא הצליח לזכות במקום הראשון בבית, הוא לפחות זכה במקום הראשון בלב של גל גברעם. שתיכננה את פרטי החופשה שלהם בקפידה. לפי המידע שהגיע למערכת שלנו, השניים לא צפויים לנסוע לרחוק מדי לחופשה שלהם, כי מדובר בצימר במרכז.

אז נכון שהחורף כבר עבר ומזג האוויר השתנה, אבל אין זה אומר שאי אפשר ליהנות מבילוי של כמה ימים במזג אוויר אביבי בתוך צימר. אנחנו בטוחים שהם יהנו מאוד סוף סוף לשהות לבדם בבית שלא כולל דיירים נוספים ועשרות מצלמות. אבל כמו שאנחנו מכירים את השניים, הם בטח ידאגו לשתף עם העוקבים שלהם את החוויה באינסטגרם כך שלפחות נוכל להתרשם מהחוויות שלהם ברשת החברתית.

וכך נמשך מסע הפינוקים של תום חיימוב לאחר שיצא מבית האח הגדול. עוד קודם לכן, כמה רגעים לאחר שיצא מבית האח הוא זכה לחוויה מיוחדת לאחר שאל המקום הגיעה לימוזינה לאסוף אותו מנווה אילן. אנחנו בטוחים שהוא הגיב בתדהמה לאחר שהוא גילה שמי שנמצא בלימוזינה הוא אחד החברים הכי קרובים אליו, כפיר כהן. הצופים המסורים של תכנית האח הגדול בוודאי זוכרים שהוא השתתף בעונה הקודמת של התוכנית כך שהדרך לנווה אילן לא הייתה זרה לו.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן