סערה! שוטרים הוזעקו ב-3 בלילה לדירה של ג'וזי זירה ואתם לא תאמינו איך זה נגמר

כולנו יודעים עד כמה ג'וזי זירה אוהב מסיבות, במיוחד לאחר החשיפות האחרונות שלנו על הבילויים הליליים הפרועים שלו. וכעת לאחר שיצא מבית האח הגדול, נכח ג'וזי במסיבה רועשת במיוחד שארגנו לו אחרי הגמר הגדול – המסיבה גרמה לשוטרים להגיע למקום, אך לאחר שהוא פיזר קצת את אבק הכוכבים שלו, השוטרים התרגשו והחליטו שלא לרשום דוחות על הפרעת המנוחה של השכנים ואפילו ביקשו תמונה איתו

למעלה משלושה חודשים בילה ג'וזי זירה בבית האח הגדול, ולמרות שהוא מחזיק מעמד ממש עד הרגע האחרון הוא לא הצליח להשיג את המיליון וסיים במקום השני בתוכנית. אך שלא תתנו לזה להטעות אתכם, ג'וזי בהחלט היה נרגש לצאת מבית האח הגדול כי הוא ידע שבחוץ מעבר לכל ההזדמנויות שמחכות לו יש לו גם חברים שרוצים לחגוג איתו, הבעיה הייתה שבעקבות הרעש החריג שנשמע במקום, אל המסיבה הגיעו גם שוטרים.

המון אנשים קרובים לג'וזי חיכו לו בסבלנות במשך תקופה כל כך ארוכה בזמן שהוא כיכב על המסך בתוכנית האח הגדול. והנוכחות שלו ממש הייתה חסרה להם, לכן הם לא יכלו להתאפק ו-24 שעות לאחר שהוא יצא מבית האח, הם החליטו לערוך עבורו מסיבה חגיגית במיוחד. ג'וזי לא ידע על הכוונה לערוך לו מסיבה גדולה אחרי הגמר והוא גילה זאת רק לאחר שהגיע למקום ופגש סוף סוף את החברים הקרובים.

מדובר היה במסיבה שאורגנה על ידי הסוכנות שמייצגת אותו, סוכנות אלינור שחר. המסיבה שנערכה עד השעות הקטנות של הלילה, גרמה בשלב מסוים לשכנים באזור לאבד שעות שינה בגלל הרעש הרב ועל כן הם החליטו להרים את הטלפון ולהזעיק שוטרים למקום. ובשעה 3 לפנות בוקר הגיעה ניידת המשטרה לאזור מבלי לדעת במסיבה של מי מדובר, השוטרים יצאו מהניידת ודפקו על הדלת והופתעו מאוד לגלות את ג'וזי זירה.

השוטר שקיבל את הקריאה זיהה את ג'וזי והבין שמדובר בכוכב האח הגדול שלא ראה את החברים שלו כבר כמה חודשים טובים ועל כן הוא החליט ככל הנראה לקבל את הפרעת הרעש בהבנה יחסית. לאחר מכן הוא שלף את הטלפון האישי שלו ועשה שיחת וידאו עם ג'וזי כדי להוכיח לשוטרת שקיבלה את הקריאה במוקד שבאמת מדובר בג'וזי זירה. המוקדנית התרגשה מאוד מהשיחה והשוטרים החליטו להסתפק באזהרה בלבד מבלי לתת לו דו"ח ואפשרה להם להמשיך לחגוג. בכל זאת הוא לא חגג ככה 108 יום

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן