מאסטר שף מפסיקים לשדר

הצופים של "מאסטר שף" המומים, הפקת הסדרה הדהימה את כל מי שצפה בפרק האחרון של "מאסטר שף" לאחר שבתום התוכנית הופיעה שקופית על המסך שהודיעה על הפסקת השידורים של התוכנית. האם אחרי 9 שנים שבה שודרה הסדרה החליטה ההפקה על מיצוי? ובכן ככל הנראה מדובר בצעד שנובע בגלל חג פסח שבא עלינו לטובה. בהפקה החליטו ככל הנראה כי שידור התוכנית במתכונתה הנוכחית עשוי לפגוע ברגשות הצופים הדתיים.

אם בימים האחרונים מצאתם את עצמכם יותר ויותר מרותקים למסך מול מהדורות החדשות בעקבות הבחירות וחוסר הוודאות הפוליטית במדינה, יכול להיות שאולי פספסתם התפתחות מאוד מעניינת באחת מתוכניות הריאליטי הכי אהובות בישראל. הכל התחיל לאחר שההפקה של תוכנית הריאליטי הפופולארית "מאסטר שף" החליטה להודיע לצופים שהם מפסיקים לצלם את הפרקים בתקופה הקרובה ומכאן פרצה סערה רבה ברשתות החברתיות.

גולשים רבים התקשו להבין מה גרם להפקה לעשות את הצעד הזה ומדוע תוכנית הדגל של תרבות האוכל במדינה שהפכה כבר מזמן לקונצנזוס לאומי תרד מהמסך לתקופה הקרובה. בהודעה שפורסמה לאחר השידור של התוכנית על המסך בערוץ 12 נכתב כך: "אנו נאלצים לצאת לחופשה קצרה, מיד לאחר החג 10 המתמודדים האחרונים יתחרו על תואר המאסטר שף ה-9 של ישראל".

זמן קצר לאחר הופעה ההודעה בשידור חי בערוץ 12, הפורומים השונים של התוכנית התמלאו בתגובות פליאה של המעריצים אשר התקשו להבין את הצעד הזה של ההפקה. דווקא בימים בהם תוכניות ריאליטי מובילות נמצאות בסוג של תקופת ביניים, בין עונות, ניתן היה לנצל את המצב טוב יותר. ואנחנו מתכוונים בעיקר לתוכניות כמו "האח הגדול" ו-"הישרדות" שעדיין לא החלו לצלם.

כידוע לכם תכנית "האח הגדול" הגיעה לסיומה לפני מספר ימים ויחלפו עוד מספר חודשים עד לעונה הבאה וכך גם "הישרדות" שכאמור נמצאים עדיין בשלבי הארגון של הצילומים בפיליפינים. ודווקא עכשיו כשהבמה כולה עומדת לרשות "מאסטר שף" החליטה ההפקה להפסיק את השידור של התוכנית לזמן הקרוב, וכל זאת בגלל שהם מעדיפים לא להראות לצופים חמץ בפסח.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן