אפטר פארטי: תיעוד בלעדי של זהבה בן במסיבה הסודית עם הבן שלה ומעריצים

אייל גולן, שרית חדד ומשה פרץ כולם חוגגים עם זהבה בן בסרטון בלעדי שהגיע לידי פורטל עומרי חיון – זהבה בן חוזרת בפעם הראשונה לביתה לאחר שלא הייתה שם כמה חודשים והיא עושה זאת כמנצחת גדולה. השמחה שתועדה על ידי הסובבים התפרצה באופן סוחף וריגשה את כל מי שהיה במקום וזהבה סיפרה על התוכניות שלה בעתיד ועל כך שהיא מתכוונת לקנות בית לה ולבן שלה והיא אמרה שהיא גם מתכוונת לקחת משכנתא בכסף הגודל שזכתה

אנחנו בטוחים שהתרגשתם מאוד לראות את זהבה בן עושה את הבלתי ייאמן ומנצחת את תוכנית האח הגדול. כולנו הופתענו לראות את צמד המנחים של התוכנית לירון ויצמן וגיא זוארץ מכריזים עליה כמנצחת של התוכנית ומעשירים את חשבון הבנק שלה במיליון שקלים לפני מס. אבל מה שאתם לא יודעים זה עד כמה זהבה התרגשה לאחר הזכייה וכעת אנחנו חושפים את סרטון החזרה שלה לבית ואת התוכניות שלה לרכוש בית משל עצמה.

מטבע הדברים זהבה הייתה מצויה בסערת רגשות בעקבות הזכייה במקום הראשון והפרס הגדול שאותו היא תקבל אבל אלו לא הדברים המרגשים היחידים שעברו על זהבה אתמול. כידוע לכם זהבה לא פגשה את בני משפחתה כבר כמה חודשים טובים ואתמול סוף סוף היא זכתה לחזור לבית שלה אחרי 108 יום והמעריצים , חברים ומשפחה ובעיקר הבן שלה, בן חיכו לה בחגיגות ואוכל. בהמשך הערב שרה זהבה בן שירים שלה ועשתה חפלה!

וכך ניתן לראות בסרטון את האושר הניכר על פניה בחפלה חגיגית שנערכה לכבודה יחד עם הבן שלה, המנהל האישי ומקורבים נוספים. אם לא זכיתם אף פעם במיליון שקלים יהיה לכם קשה להבין את גודל ההתרגשות שהייתה בחגיגה, אבל טוב שהצלחנו לשים את ידינו על הסרטון. לפורטל עומרי חיון נודע שזהבה הספיקה גם להיפגש עם דרור קונטנטו למשך זמן קצר עוד לפני החגיגה.

מאז שיצאה מבית האח הגדול זהבה בן הפכה לשם הכי חם בתעשיית המוזיקה, הזמרת הוותיקה נדהמה לגלות שכל הכרטיסים להופעות שלה בקיסריה נמכרו והיא הופתעה גם מכמות ההזמנות שהיא מקבלת שגרמו לה לעומס גדול. אבל אנחנו בטוחים שהיא אוהבת כל רגע מהאהבה שהיא זוכה לה. למי שחשש שזהבה אולי תהיה עסוקה מכדי ללכת להצביע היום בבחירות אנחנו יכולים להעביר מסר מרגיע כי זהבה אכן הספיקה לעשות גם את זה למרות הזמן הקצר שחלף מאז שהתוכנית הגיעה לסיומה.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן