ההפקה בהלם! רמי ורד ולינור סביניק מסוכסכים – הם לא מדברים וניתקו קשר

דרמה מאחורי הקלעים של "האח הגדול" – למה רמי ולינור לא מדברים? אתם אולי תופתעו מאוד לגלות את זה אבל הזוג הכי מדובר בבית האח הגדול החליט לקחת פסק זמן אחד מהשני ואנחנו לא מדברים על תום חיימוב וגל גברעם אלא על הזוג הרומנטי בכאילו רמי ורד ולינור סביניק שהיו כל כך קרובים אחד לשני בבית האח ורבים חשבו שלאחר שהם יצאו מבית האח הגדול יפרוץ ביניהם רומן סוער או לפחות חברות קרובה אך כעת פורטל עומרי חיון חושף כי רמי החליט להוריד את הרגל מהגז ביחסים ביניהם בעקבות בקשה משפחתית ולינור נפגעה מההחלטה שלו.

כולנו יודעים שהחיים מחוץ לבית האח הגדול הרבה יותר מורכבים ממה שקורה על המסך בין הדיירים בתוך גבולות הבית בנווה אילן. וכעת לאחר שהמתמודדים יצאו מבית האח הגדול, והם מתחיל להיחשף למידע שהם לא היו מודעים לו, וצופים בסרטונים, ומקבלים עצות מבני המשפחה שלהם, דברים מתחילים להיראות אחרת עבורם. וזה בדיוק מה שקרה לרמי ורד ולינור סביניק שהיחסים ביניהם עלו על שרטון. רמז: לימור – בת הזוג של רמי לא אהבה את הקשר שלו עם לינור והעירה לו על זה כשהוא חזר למציאות מהריאליטי.

לפי מידע שהגיע לפורטל עומרי חיון נודע כי בין שני המתמודדים, רמי ולינור שהיו חברים כל כך טובים בבית האח הגדול עבר חתול שחור וכעת הם החליטו לשמור קצת על מרחק אחד מהשני. לפי הדיווח שהגיע למערכת מדובר ביוזמה שמגיעה מצידו של רמי ורד לאחר שהוא נכנס להלם בעקבות הכתבות שפורסמו עליו ועל לינור בתקשורת בכל התקופה שהם שהו בבית האח הגדול. לא סתם בערב הגמר ששודר אמש (שני) היה ניתן לראות שלינור ורמי מרוחקים ולא מתקשרים

אמנם לאחר שרמי ורד הודח מבית האח הגדול, ויצא החוצה אל העולם הגדול הם הספיקו כבר לדבר אחד עם השני בטלפון כמה פעמים אך רמי הזדעזע לקרוא את מה שנכתב עליהם וגם בני המשפחה שלו ביקרו אותו וסיפרו על הנזק המשפחתי שנגרם להם בעקבות "הרומן" עם לינור. כזכור המפגש ביניהם לא קרה בערב ההדחה שלו מהתוכנית, לפני כמה ימים חשפנו בפניכם כי לינור סביניק קיבלה הנחיה מההפקה שלא לחכות לרמי מחוץ לווילה בנווה אילן. כך השניים שוחחו אך ורק בטלפון.

ורמי החליט מעתה לשמור על פרופיל נמוך בכל מה שנוגע ליחסים שלהם, ולינור שמאוד חיכתה לחמש עשרה דקות התהילה שלה מאוד התאכזבה לשמוע על זה. מעבר לפגיעה הרגשית, לינור התכוונה לנצל עד תום את הפרסום שהיא השיגה בעקבות השתתפותה בתוכנית והיא מאוד רצתה ליהנות ביחד עם רמי מהתהילה שלהם ולצאת איתו ביחד למקומות פומביים, אך הסיקור התקשורתי שזכה לקבל הקשר שלה עם רמי מאוד מפריע לו והוא מעדיף כרגע להוריד את הרגל מהדוושה, במיוחד לאחר שהבקשה הגיעה מהמעגל הקרוב אליו, בני משפחתו. לפי מקרובים לרמי גם בת הזוג שלו – לימור שכן היתה בקשר עם לינור שהודחה לא אהבה במיוחד את הקשר שנרקם על המסך

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן