מאחורי הקלעים! סכסוך מטורף של ג'וזי זירה עם תום חיימוב

אם אתם מעריצים מסורים של האח הגדול בוודאי תיארתם לעצמכם שבסיום התוכנית ג'וזי זירה לא יישאר בקשר עם תום חיימוב למרות ששניהם נשארו עד הרגע האחרון בבית האח הגדול, לאורך כל העונה השניים ניהלו מאבקים מתחת לפני השטח וכעת לאחר שהתוכנית הגיע לסיומה, ג'וזי החליט להסיר עוקב מתום חיימוב. אבל מסתבר שהוא לא היה היחיד, לפורטל עומרי חיון נודע כי ג'וזי הפסיק לעקוב גם אחרי מתמודדים נוספים שבילו איתו בחודשים האחרונים בבית האח הגדול.

כל מי שצפה אמש בגמר האח הגדול, התרשם מהנימוס הרב שהפגינו המתמודדים אחד כלפי השני, לצופה מבחוץ הם בטח נראו כמו משפחה אחת גדולה ומאושרת אך כמו שאתם יודעים לא תמיד כל מה שנוצץ זהב הוא.  וכך גם במקרה זה, על פי המידע שהגיע לפורטל עומרי חיון. ג'וזי זירה החליט להפסיק לעקוב באינסטגרם אחרי תום חיימוב, קארין עליה וגל גברעם.

מסתבר שגו'זי ככל הנראה גילה לאחר שהוא יצא מבית האח הגדול מה אמרו עליו כל השלושה לעיני המצלמות בזמן שהוא לא מודע לכך, והוא הבין שהם אף פעם לא באמת היו חברים שלו והוא מאוד נפגע מהם, ולכן ככל הנראה, הוא החליט לנתק מהם מגע לפחות בשלב זה ולהעביר את המסר על כך שהידידות המזוייפת שלהם איתו הגיעה לסיומה, חלק מהם הוא הספיק להכיר עוד לפני שנכנס לבית האח הגדול.

אנחנו חושפים כאן כי ג'וזי הכיר את קארין עליה ואת גל גברעם עוד לפני שהוא נכנס לבית האח הגדול ועל גל גברעם הוא ממש כעס שהיא התנהגה אליו לא יפה בזמן שהם היו ביחד בבית האח, כזכור גל הודחה מהתוכנית כחודש וחצי לפני הגמר, אך בזמן המשותף שהם בילו ביחד בבית היא גרמה לג'וזי להתאכזב ממנה והוא החליט עכשיו להסיר ממנה עוקב באינסטגרם.

כדי לשדר לה שהיחסים ביניהם ממש לא נמצאים במקום טוב כמו שאולי היא דמיינה לעצמה. וגם קארין עליה ספגה מג'וזי אש לאחר שכאמור הוא החליט להפסיק לעקוב אחריה באינסטגרם והיא מאוד נפגעה ממנו כי היא חשבה שהם מאוד קרובים, בטח לאחר השיחה המרגשת שהייתה לה עם ג'וזי בפרק בו היא החליפה את האח הגדול, אבל בינתיים היא לא הורידה לו עוקב בחזרה

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן