פפראצי בלעדי! גל גברעם ותום חיימוב מתנשקים ומבלים בבר בתל אביב אחרי הגמר

גל ותום מתנשקים לראשונה אחרי הגמר הגדול! אחרי זמן רב כל כך של ציפייה גל גברעם סוף סוף התאחדה עם תום חיימוב, זה קרה אמש לאחר השידור של הריאיון שלו כשהוא יצא מבית האח הגדול. לאחר מכן יצאו כולם לבילוי משותף בתל אביב עם הזוכה של העונה, זהבה בן. הרומנטיקה פורחת באח גדול, אבל הם לא היו הזוג היחיד שזכה לאיחוד מרגש, גם יהודה יצחקוב זכה סוף סוף לראות את אלמוג חדד והתרגש מאוד.

כולכם בטח צפיתם אמש ברגעי ההכרעה של האח הגדול בגמר המותח וראיתם את המבטים על פניו של תום חיימוב שהיה שרוי בהמון מתח אבל לא רק הוא, כמעט כל דייר שיצא מהבית אתמול היה שרוי במצב של הלם והתקשה מאוד לשוחח עם לירון ויצמן וגיא זוארץ המנחים של התוכנית. וכעת אנחנו יודעים למה, מסתבר שלא רק המקום הראשון היה בראשם של הדיירים אלא גם המפגש עם מי שהם אוהבים.

ובמקרה של תום חיימוב כולנו יודעים במי מדובר, מעבר למשפחה הגרעינית שלו, כבר תקופה ארוכה שתום חיימוב לא ראה את מי שהפכה להיות האהובה שלו בבית האח הגדול וזאת גל גברעם. ובמהלך הגמר אמש גל גברעם הייתה ביציע והריעה לתום ביחד עם כל מי שהיה בקהל לאחר שתום יצא מהבית. והיא התרגשה מאוד לראותו אותו סוף סוף לאחר שהמתינה לו כל כך הרבה זמן ודפקה לו נשיקה בשידור חי!

ולמזלנו היה גם מי שתיעד את הרגע הזה וכנראה הוא צולם ברגע שהמנחים של התוכנית הודיעו לצופים שיוצאים לפרסומות ואז בזמן שתום חיימוב עדיין נמצא על הבמה המרכזית ועומד לצידם של המנחים גיא זוארץ ולירון ויצמן, הרגישה גל גברעם שהיא לא מסוגלת להתאפק יותר, עזבה את המקום שלה ביציע והחלה לצעוד בצורה מאוד נחושה לעברו של תום.

דרור קונטנטו שעמד לצידה ביציע לא הצליח לעצור בעדה והאמת היא שהוא אפילו לא ניסה לעשות את זה כי מי יעז לעצור את גל אחרי שהיא לא ראתה את תום כל כך הרבה זמן. ואז לאחר כמה רגעים של צעדה על המסלול של הבמה, היא הגיעה לתום וקפצה עליו וחיבקה אותו, מאוד חזק, בדרך היא אפילו הצליחה להבהיל את גיא זוארץ שזינק לאחור, לקול הצהלות של כל מי שהיה באולפן. אבל השיא הגיע שהיא התנשקה עם תום בשידור חי בגמר הגדול. לפורטל עומרי חיון נודע שאחר שידור הגמר – זהבה, לינור, רמי תום וגל יצאו לתל אביב לחגוג

 

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן