פפראצי בלעדי! אלמוג חדד ויהודה יצחקוב מתאחדים ומתנשקים מול המצלמה

בלעדי! יהודה יצחקוב יוצא מהמסתור ונפגש עם אלמוג חדד וגם עם אמא שלה ואבא שלה אחרי הגמר הגדול – קבלו פפראצי בלעדי שהגיע למערכת עומרי חיון בוא נראים אלמוג ויהודה מאוהבים ומאושרים "מקום שישי ומכובד הגעת" אמר יהודה לאלמוג בסרטון עם המשפחה שלה

הניצחון על העונה שייך כמובן לזהבה בן אבל על הדרמה אחראי יהודה יצחקוב – הדייר שסולק במהלך העונה מבית "האח הגדול" לאחר ריב שגלש לאיומים על חייו של היריב שלו לבית – רמי ורד. במהלך כניסת הדיירים החדשים נכנסה הדיירת אלמוג חדד וקשר רומנטי נרקם בינה לבין המעומד המוביל לגמר – יהודה והוא חיכה לה עד שתעזוב את הבית בגמר הגדול וגם שהיו שמועות שהוא כבר שכח מחדד ונצפה ליד בחורה אחרת.

לפורטל עומרי חיון הגיע תיעוד בלעדי של המפגש הראשון של יהודה ואלמוג במהלכו אומר יהודה: "מקום שישי ומכובד מאד" ואלמוג מוסיפה: "מכובד מאוד ועוד מכניסה שניה" וכשהמצטלמה הפסיקה לצלם השנים הפגינו אהבה והתחבקו והתנשקו. בתמונות נוספות שהגיעו למערכת נראה יהודה יצחקוב יחד עם ההורים של אלמוג חדד בתמונה מאושרת ומאשרת את הזוגית שלהם. יותר מאוחר הם קפצו לבר בתל אביב וגם משם יש לנו תמונות שלהם.

כזכור אלמוג הודחה בגמר במקום השישי, אורן אסידו הגיע למקום החמישי וקארין עליה לרביעי, תום חיימוב לשלישי וג'וזי זירה לשני וזהבה בן כפי שכולם יודעים זכתה בגמר. אתמול פרסמנו כאן בפורטל עומרי חיון ידיעה שחושפת שיהודה יצחקוב שלא משתף פעולה עם הפקת "האח הגדול" מאז שסולק מהבית וסירב להתראיין לתוכניות שלהם מסרב להשתתף בגמר ולהתאחד עם אלמוג בפריים טיים אם רמי ורד יהיה בגמר. ולבסוף כך קרה – יהודה לא הגיע לגמר הגדול.

קבלו את תמונות הפפראצי וסרטון הפפראצי של אלמוג ויהודה – מה אתם אומרים כמה זמן הם יחזקו? האם זה קשר רציני והאהבה תנצח גם מחוץ לבית "האח הגדול" – יש גם את גל גברעם ותום חיימוב – מי הזוג שישאר הכי הרבה זמן? תחליטו בעצמכם!

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן