חשיפה! חוצפה! האמרגן המיתולוגי של זהבה בן דרוש ממנה חלק מהמיליון שקל שהיא זכתה

"זהבה זרקה אותי לכלבים" – אלי בנאי האיש שגילה את זהבה בן וניהל את הקריירה שלה במשך שנים החליט לפנות לזמרת הפופולארית בעקבות הפריחה המחודשת של הקריירה שלה ולבקש ממנה בקשה אישית וכסף מהמיליון שהיא זכתה בו. בעבר זהבה בן האשימה אותו בקריסת הקריירה שלה והקשיים הכלכליים שהופיע בעקבות ההתנהלות הכספית השגויה וכספים שנעלמו. האם זהבה בן תיתן לו את מה שהוא מבקש?

אמש כולנו התרגשנו לצפות בזהבה בן עושה את הלא ייאמן וזוכה במקום הראשון בתוכנית האח הגדול, בתחילת העונה לא היו אנשים רבים שהאמינו שהיא הולכת לעשות את זה, אבל זהבה הצליחה להפתיע את כולם. וכעת לאחר שזכתה מתחילים לצוץ קולות מהעבר שלה ולדרוש ממנה את מה שהם חושבים שמגיע להם. לפורטל עומרי חיון נודע שהאמרגן שלה שהחליט שמגיע לו לקבל סכום כסף מהזכייה שלה במיליון שקל ב"האח הגדול" על פי טענת המקורבים למארגן הוא גם רוצה כרטיס להופעה שלה בקיסריה.

מקורבים לזהבה בן מסרו לפורטל עומרי חיון כי אותו אמרגן ככל הנראה מאמין שזהבה עדיין חייבת לו כסף והוא החליט לנצל את הרגע ולדרוש את מה שמגיע לו. יחד עם זאת הוא התראיין לאחרונה בתכנית רדיו ושם הוא ביקש כרטיס להופעה שנקבעה לה בקיסריה ומקום של כבוד בשורה הראשונה. אלי בנאי הסביר שהוא מרגיש שיש לו חלק גדול בהצלחה של זהבה, מדובר בפירות השקעה של המון שנים. גורמים שקשורים לבנאי אמרו לנו היום שהוא שיתף מקרובים בתיסכול שלו ואמר באחת השיחות: "רק בזכותי יודעים מי זאת זהבה בן והיא זרקה אותי לכלבים". בעבר האושם בנאי שרימה את זהבה ובערב תרומה שאורגן לה לפני מספר שנים ובו הופיעו המון זמרים ונתרם כ-60 אלף שקל ש"נעלמו" אחרי האירוע וזהבה נשארה ללא בית וכסף

לטענתו זהבה הייתה חלק גדול וחשוב מאוד בחיים שלו במשך שנים רבות: "אני בניתי את הדבר הזה, השקעתי את החיים שלי על הדבר הזה שנקרא זהבה בן ואני חושב שמגיע לי את זה. אם לא יתנו לי את הכבוד שמגיע לי, שיהיה להם בהצלחה וזהו". לפני כחודש וחצי ספרנו לכם כאן בפורטל על האנשים שגנבו ורימו את זהבה בן לאורך הקירירה שלה ואלי בנאי האושם באותם ימים והיום הוא דורש ממנה שתגיד לו תודה. בעבר אמר בנאי בראיון: "זהבה לא חזקה, היא תפרוש באמצע העונה" לבסוף הוא טעה וזהבה זכתה בגמר הגדול ששודר אמש (שני)

בנאי הוסיף שהוא לא מתכוון להגיע בכל מחיר להופעה שלה אלא רק אם היא והצוות שלה באמת ירצו אותו שם ויעניק לו מקום מכובד והוא הסביר שהוא יגיע לקיסריה רק אם יעשו לו את הכבוד שמגיע לו והוא לא יהיה חלק מהקהל הרגיל שמגיע להופעה ויושב ביציעים אלא יקבל אישור מיוחד להיות מאחורי הקלעים של ההופעה. מקרובים לבנאי אמרו בשיחה טלפונית עם פורטל עומרי חיון: "בנאי מתכון לבקש מזהבה מאות אלפי שקלים שלטענתו מגיע לו".  כעת נותר לראות כיצד ואיך הוא יענה על ידי הזמרת המצליחה והאם היא תתן לו כסף מפרס הגדול שהיא זכתה? לנו זה נראה כמו חוצפה ישראלית לבקש מזהבה כסף

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן