מגישת טלוויזיה ברומניה הותקפה בשידור חי

מהו לדעתכם המקצוע הכי מסוכן בעולם? אתם בטח תגידו טייס, כבאי, לוחם ביחידה מיוחדת או כל מקצוע אחר בסגנון הזה, אבל מסתבר שאחד המקצועות הכי מסוכנים כיום הוא בכלל להיות מגיש טלוויזיה. כך לפחות על פי סרטון הזוי במיוחד שמופץ ברשת בימים האחרונים ושם חווה מגישת הטלוויזיה רגעי אימה של ממש, לאחר שאירוע בלתי צפוי מתרחש בשידור חי לעיני הצופים. 

אמש כתבנו לכם על החשיפה של מגישת החדשות לשעבר אושרת קוטלר אשר סיפרה עד כמה היא הרגישה מאויימת בזמן שעבדה כמגישת חדשות וכעת אנחנו מדווחים לכם על מגישת טלוויזיה נוספת שהרגישה מאויימת רק שזה לא קרה בישראל אלא ברומניה. מדובר בתקרית מאוד חמורה שהתרחשה לאחר שבחורה עירומה לחלוטין פרצה לפתע לאולפן ותקפה את המגישה באולפן.

בסרטון שזכה להמון תשומת לב ברשתות החברתיות השונות והפך למאוד פופולארי, ניתן לראות את מגישת הטלוויזיה הרומנית מירלה ויידה מנחה את התוכנית שאותה היא מגישה בטלוויזיה, שנקראת Direct Access. ואז לפתע משום מקום פורצת לאולפן בהפתעה גמורה בחורה אלמונית ועירומה משום מה ומסתערת על מגישת הטלוויזיה. לאחר הפריצה המגישה נכנסה להלם והגיבה בצרחה איומה.

אך כאן זה עדיין לא נגמר, לאחר מכן אותה אותה אישה עירומה השליכה לעבר המגישה אבן ממש גדולה וצעקה עליה ברומנית "תביאי לי את הכסף". הפנים של המגישה אמרו הכל, היא הייתה שרויה באימה מוחלטת ולא הבינה מה מתרחש, במהלך התקיפה היא אפילו ניסתה לבקש מהתוקפת שלא לעשות זאת ואמרה לה בצורה טבעית "לא" ולמזלה היא לא התמודדה איתה לבד.

כי כמה רגעים לאחר הפריצה שלה לאולפן והתקיפה של המנחה זינק לעברה אחד מעובדי ההפקה שהיו במקום ומנע ממנה לפגוע במגישה. ביקורת ברשת החברתית הופנתה גם כלפי הצלם של התוכנית שבזמן הפריצה ורגעי האימה, המשיך לצלם את ההתרחשות ואפילו הגדיל לעשות ושינה את זווית הצילום לזווית רחבה יותר כדי שהכל ייכנס לפריים. יותר מאוחר חשפה המנחה כי מדובר באישה שקוראים לה מגדלנה שרבן שישבה בכלא בעבר והיא איימה עליה כמה פעמים בפייסבוק וביוטיוב.

 

 

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן