מגישת החדשות חושפת: לא אומרים לכם את האמת במהדורת החדשות

צופי החדשות האדוקים מבינכם בוודאי שמו לב כי בשנה האחרונה אושרת קוטלה נעלמה באופן מוחלט מהמסך וזאת דווקא בתקופה שבה בכל יום מתרחשים אירועים חשובים כמו התפרצות של מגפה או סבבי בחירות בלתי נגמרים. בזמנו רבים האמינו כי אושרת קוטלר פוטרה מחדשות 13 בעקבות האמירה המקוממת שלה על חיילי צה"ל וכעת החליטה המגישה לחשוף מה היה שם: "ההסתה נגדי באה ישירות מהראש, ראש הממשלה".

וכך בפוסט ארוך שפורסם בעמוד הפייסבוק שלה מסבירה קוטלר בצורה מאוד מפורטת את מה שעבר עליה: "לפני כשנה וחצי יצאתי לחופשה ארוכה מהחדשות, עשיתי זאת כי הבנתי שבמציאות הנוכחית בישראל, אין יותר מקום להביע עמדה המנוגדת לדעת השלטון בלי להסתכן במוות. ואני לא מגזימה". קוטלר למעשה חושפת את התחושה האישית שלה כאן ומסבירה לקוראים שהיא חשבה בזמנו שחייה יגיעו לסיומם.

ואז היא החליטה להסביר לגולשים למה היא הפכה לדמות שנואה כל כך בציבור הישראלי: "ההסתה נגדי באה ישירות מהראש, ראש הממשלה, ולצידו מי שהיה אז שר הבטחון – נפתלי בנט. אז הלכתי כי נמאס לי להיות מטרה, נמאס לי מבעלי מניות ומנהלים שלא נותנים גיבוי לעיתונאים שלהם, מחשש שירגיזו את השליט הכל יכול שבו הם תלויים כלכלית.נמאס לי מהמשחק העצוב במשולש ההון- שלטון- עיתון. הלכתי ונכון לעכשיו אין בי שום רצון לחזור."

בפסקה האחרונה קוטלר למעשה פתרה את התעלומה של כולנו וחשפה כי היא הייתה זו שהחליטה לעזוב את התפקיד הבכיר שהיה לה בחברת החדשות והיא עשתה זאת בעקבות הלחצים שהופעלו עליה בעקבות הסערה הציבורית שנוצרה לאחר ההתבטאויות שלה ואז הגיע קטע אפילו יותר דרמטי וקוטלר חשפה את דעתה על מהדורת החדשות היומית: "אני מתבוננת בשנה וחצי החולפות בעמיתי המגישים והעיתונאים וליבי יוצא אליהם. מי שעדיין מתעקש על עמדה עצמאית וביקורתית כמעט ולא עולה לשידור, חייו מאויימים חדשות לבקרים, קמפיינים של תעמולה מכוונת היטב משאירים את המיעוט הזה בחשש מתמיד לשלומו, לשלום ילדיו ולפרנסתו".

כלומר קוטלר ממשיכה לטעון שמגישי חדשות נמצאים בסכנת חיים, מה תגיד על זה יונית לוי או הילה קורח? אנחנו לא בטוחים שהן יסכימו איתה. ואז הגיעה החשיפה הבאה של קוטלר, מהדורות החדשות כיום לא מדווחות לכם על האמת: "מרבית המיידע שאתם מקבלים בערוצי התקשורת העיקריים נכון לעכשיו, הוא לצערי מידע מוטה. מוטה פחד ומוטה שלטון". אין ספק שמדובר בטענה קשה מצידה של מגישת החדשות לשעבר.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן