בקרוב בהישרדות כוכבת ריאליטי שאתם מאוד אוהבים

לפני כחודש דיווחנו לכם על הרשימה הסודית של ההפקה של הישרדות ועל כך שבעונה הבאה של התוכנית צפויים להשתתף כוכב הילדים יובל המבולבל, אחיו של הזוכה של העונה הקודמת אוהד בוזגלו ביחד עם גרושתו פאני וכוכבת תכנית הריאליטי האח הגדול מעיין אשכנזי וכעת אנחנו חושפים מועמדת חדשה, כוכבת העבר של המירוץ למיליון צפויה אף היא להשתתף בעונה הבאה.

בקרוב מאוד יתחילו הצילומים של העונה החדשה של הישרדות, וכל המתמודדים צפויים להגיע אל הפיליפינים כבר בחודשים הקרובים. כזכור לפני כחודש דיווחנו לכם על כך שצוות ההפקה של התוכנית הקדים לטוס והגיע כבר בחודש שעבר אל הלוקיישן. וכעת הם מכינים את השטח עבור המתמודדים שכאמור צפויים להגיע בהמשך. לפורטל עומרי חיון נודע כי לרשימת המשתתפים אפשר להוסיף שם נוסף וזאת אלה אייבינדר, כוכבת המירוץ למיליון.

נכון כבר עברו הרבה שנים מאז, אבל הצופים הוותיקים של המירוץ למיליון בוודאי זוכרים את ההופעות שלה בתוכנית הריאליטי לפני כ-7 שנים אי שם ב-2014. אז היא כיכבה על המסך לצידו של הפרטנר שלה בתוכנית והאקס שלה בחיים האמיתיים וובה ליזרוביץ'. השניים הופיעו בתוכנית על המשבצת של הזוג הרוסי שמדבר בעברית משובשת וכבשו את ליבם של הצופים.

אחת התכונות הכי זכורה לגביהם היא הכנות שהפגינו לאורך התוכנית. היחס המנוכר יחסית שהם זכו לקבל משאר המתמודדים בתוכנית גרם לצופים מבחינה זו להזדהות איתם. הם הפכו להיות האנדרדוג וזכו להערצה. וכעת על פי המידע שהתקבל במערכת אלה אייבינדר תצא למסע נוסף בעקבות המיליון אלא שהפעם זה יהיה בתוכנית ריאליטי אחרת, בהישרדות. האם היא תצליח להסתדר לבד ללא וובה?

ובכן מי שמכיר את אלה יודע שמדובר בבחורה מאוד אמיצה, אז אין ספק שהיא לא תחשוש להביא את האישיות שלו למסך, ואל תשכחו שהיא צברה ניסיון רב כתוצאה מההשתפות שלה במירוץ למיליון כך שהיא יודעת מה זה אומר להתמודד עם משימה מורכבת תחת לחץ של זמן לעיני המצלמות, יחד עם זאת יהיה מעניין לראות כיצד היא תתמודד עם תנאי הסביבה הלא פשוטים.

 

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן