האקסית של ג'וזי זירה בחשיפה מטורפת: "הוא הביא לי סמים קשים והפיץ בתקשורת שיש לי איידס"

הלם הלם הלם! האקסית של ג'וזי זירה נחשפת לראשונה בפורטל עומרי חיון וחושפת רגע לפני הגמר הערב: "ג'וזי הבטיח שיספר לכולם שיש לי איידס ויפרסם על זה כתבות בתקשורת, הוא גם הביא לי סמים קשים ויש לי את כל הוכחות, איך הוא מלכלכך על אמא שלו אם הוא בעצמו עושה סמים?". קבלו את צילומי המסך מהשיחות והאיומים של ג'וזי כלפי האקסית – אור שהיא אישה טרנסקסואלית ומהקהילה הגאה ויהיה מעניין איך הפרסום הבלעדי שלנו יתקבל בקהילה

פורטל עומרי חיון בחשיפה מיוחדת על הדייר ג'וזי זירה שיש לו סיכוי לא רע לקחת את המיליון הערב בגמר "האח הגדול" – מתברר שהאקסית שלו – אור זועמת עליו ועל היחס האלים והמאיים שקיבלה ממנו. לטובת הקוראים שפחות בקיאים בעולם המושגים נסביר שטרנסקסואלית היא מישהי שנולדה בגוף של גבר אבל מזדהה כאישה. בהודעות שהגיעו למערכת שלנו מאותה אקסית זועמת, מופיעה התכתבות שמוכיחה שג'וזי נהג להשתמש בסמים וגם הביא לה סמים קשים "משהו טוהר" כפי שהוא סיפר בהודעות. וזה גילוי מאוד מפתיע בשל העובדה שלאורך כל העונה ג'וזי הסביר עד כמה הוא נפגע מאימא שלו לאחר שנטשה אותו בעקבות ההתמכרות שלה לסמים. אור אמרה היום לפורטל עומרי חיון: "איך הוא מספר כמה נפגע מאמא שלו בזמן שהוא עושה סמים ומביא לי גם?"

בהודעה הבלעדיות שנחשפות לראשונה כאן בפורטל ניתן לראות התכתבות בין ג'וזי לבין אותה בחורה שמבקשת ממנו שורה לאחר שנכנסה למועדון שבו הוא היה נמצא, וכך היא כותבת לו בפשטות: "שורה, איפה?" ככל הנראה הוא הבטיח לה סמים אם תגיע למועדון ואז הוא עונה לה: "חכי אני מביא לך אבן תיהני לך, מתנה ממני על כל ההשחרות."נראה שמדובר בסם מסוג קוקאין או קריסטל והוא אפילו הוסיף לה סמיילי ואז היא שואלת אותו שוב: "נו איפה" ואז הוא ענה לה ככל הנראה לאחר שהיא קיבלה את הסמים: "לבריאות טהור" (הכוונה לסם משובח)

בהודעות נוספות שהגיעו למערכת נראה ג'וזי מתגונן מפני חשיפה אפשרית של הבילוי שלו עם טרנסקסואלית: "סיפרתי לכל החברים שלי כבר הכל  ו-90% עשו גם אותו דבר. אני לא מפחד מכלום ובמיוחד לא מסרטון שרואים מישהי חצי עירומה בשיחת וידאו איתי כי על הזין שלי. וואו התנסיתי עם קוקסינליות פה ושם וואו."יכול להיות שג'וזי חשש מניסיון הנקמה שלה ולאחר מכן הריב שלהם המשיך להתדרדר למקומות נמוכים יותר.

כך למשל בהודעה שג'וזי כתב לה בזעם הוא משמיע איום מפורש לאחר שהיא שאלה אותו אם הם לא יפגשו יותר: "כאילו את מנסה להכתיב לי שנפגשנו פעם. בשביל מה? פחח עלק יותר. שומעת תמשיכי ככה ואת מקבלת את התמונה שלך לכל האתרים בהם את מתפרנסת עם כיתוב בגדול חולת איידס! תמחקי את המספר שלי דחוף!". מדובר בהתנהגות מאוד פסולה של ג'וזי, שמאיים על אור שהוא יפיץ בצורה פומבית שיש לה איידס והוא יהרוס לה את המוניטין. בהודעה אחרת נכתבה התגובה שלה: "ירדת נמוך אם הייתי חולת איידס, היית נדבק יסמרטוט קליינט שכל הקוקסינלים זיינו אותך". בהודעה זו ניתן לראות שהיא קראה לו קליינט האם היא רמזה שג'וזי שילם עבור המפגשים שלהם יחד? יהיה מעניין לראות את התגובה של הקהילה לחשיפה הזאת של פורטל עומרי חיון. קבלו את כל צילומי המסך מהשיחות של ג'וזי ואור שהגיעו למערכת

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן