צפו בסרטון! לינור סביניק עברה תאונת דרכים מזעזעת! מה מצבה כרגע?!

רמי ורד מרוסק! כוכבת "האח הגדול" לינור סביניק עברה תאונת דרכים אמש שרוכב אופנע נכנס בה ובאמא שלה שנהגה ברכב. מה מצבה כרגע?

לפי הפרסום הראשוני של גיא פינס יוצאת "האח הגדול" הייתה מעורבת בתאונת דרכים אמש (ראשון) בשעות הלילה. פרטי התאונה עדיין מתבררים, אך עד כה ידוע כי מדובר בתאונה שהתרחשה ככל הנראה בין רכב פרטי לאופנוע באיילון דרום. בסרטון שפורסם, סביניק נראית עומדת בשולי הכביש כשרוכב האופנוע נצפה פצוע על הכביש. לאחר התאונה חשפה לינור שהיא בסדר ואמא שלה נהגה ברכב שרוכב אופנע נכנס בה וברכב.

אמא של לינור, שנהגה ברכב, עצרה בשולי הכביש להעניק עזרה, הזמינה מדא ומשטרה והמתינה לבוחן התנועה. הרוכב פונה לביהח , אנו מאחלים לו ולמשפחתו החלמה מהירה ובריאות איתנה.

לינור פרסמה בהמשך הלילה סטורי בו הסבירה: "אני מרגיש בסדר, תודה על כל הטלפונים וההודעות – נכנסו ברכב שלי ושל אמא שלי בזמן שנסענו". אז למה רמי ורד עדין לא פגש את לינור? האם הוא שלח לה הודעה דואגת על התאונה? נמשיך לעדכן.

מדוברות מד"א נמסר: בשעה 18:29 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב איילון על רוכב אופנוע שנפצע בתאונה בכביש 20 (איילון) מחולון לתל אביב. חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי ופינו לבי"ח איכילוב צעיר כבן 19 במצב בינוני עם חבלת ראש.

מאלינור שחר, הסוכנת של לינור סביניק נמסר בתגובה: בכביש איילון , עת עמדו בפקק רוכב אופנוע התנגש במפתיע בחלק האחורי של הרכב.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן