בת אל בהלם! האקס – יוגב אלקיים מ"חתונה ממבט ראשון" מתחתן! ואתם לא תאמינו עם מי!

לפני כמה חודשים דיווחנו לכם על בת הזוג החדשה של יוגב אלקיים, כוכב תוכנית הריאליטי חתונה ממבט ראשון. באותו דיווח כתבנו לכם על כך שיוגב התחיל לצאת עם התחקירנית של התוכנית דנית גרינשטיין בת ה-26. וכעת מסתבר כי הזוגיות של השניים צוברת תאוצה והופכת לאהבה גדולה. וזה לא רק זה בסרטון שהגיע לפורטל עומרי חיון חשפו השניים כי חתונה בהחלט נמצאת על הפרק.

ביום שישי האחרון התקיים אירוע חגיגי בו צוינה השקה של קליניקה חדשה של הקוסמטיקאית רז בן רפאל בראשון לציון, אל האירוע הגיעו סלבריטאים רבים ביניהם היו אסי בוזגלו ועדי, סילבי ז'אן ובת זוגה יפעת אורלב, רוני נדלר,נועה כהן, דורין סגול, גילי איצקוביץ', איב בראונשטיין (האקסית של סטפן לגר), שירה וילנסקי (השמינייה) והזוג החדש יוגב אלקיים ודנית גרינשטיין, באותו אירוע נשאלו השניים על התוכניות לעתיד שלהם.

ולמרות שהמילה חתונה הוזכרה, השניים לא חיפשו את יציאת החירום של המקום אלא הפגינו קור רוח וענו על השאלה מבלי להתבייש: "תראה השאיפה היא תמיד לשם, בסופו של דבר אנחנו אנשים בוגרים ואנחנו מכוונים לשם ואם נחליט שזה שלנו אז גם נעדכן אתכם". יוגב גם התייחס לשאלת המגורים המשותפים ואמר שזה בהחלט נמצא על הפרק ואם נשפוט על פי הדינימיקה ביניהם בריאיון נראה שזה עומד לקרות ממש בקרוב.

בתחילת הריאיון יוגב הסביר כי הדבר שהכי חשוב להם כרגע זה פשוט לחזור לשגרה שהייתה להם לפני משבר מגפת הקורונה: "השאיפה הכי גדולה שלנו, היא לחזור לשגרה כמו שצריך, אנחנו אוהבים את החיים שלנו. וחוץ מזה להגשים את עצמנו כמה שיותר, כל אחד בתחום שלו". ויוגב גם החליט לשתף אותנו בתוכניות שלהם לפסח, מסתבר שהשניים גם יחגגו את ארוחת החג ביחד.

בריאיון הוא הרחיב על כך: "את חג הפסח נבלה באילת במלון עם המשפחה שלי, היא כבר הכירה את ההורים שלי. יש להם ערוץ ישיר, הם לא צריכים אותי". ואם זה נראה לכם קל מדי אז מסתבר שזה לא בדיוק מה שקרה כי עוד קודם לכן, יוגב החליט לחשוף שהיה עליו להתאמץ כדי להפוך את הזוגיות שלהם לעובדה מוגמרת: "סך הכל כתבתי לה "מה קורה?" כמה הודעות עד שהיא ענתה ומשם זה התפתח". את הסרטון והתמונות צילם הצלם אור גפן

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן