מעיין אשכנזי על הפרידה מאביחי אחונה: "הרגשתי אמא שלו, הייתי מטפלת שלו זה מזעזע"

אחרי שאביחי אוחנה אמר בריאיון לפני כמה חודשים שמעיין אשכנזי לא הייתה האהבה הכי גדולה שלו, הגיע התור שלה לספר מה גרם לה להבין שאביחי אוחנה הוא ככל הנראה לא הגבר הכי נכון בשבילה: "עד היום אני עוברת עם האוטו איפה שאני ואביחי גרנו ויש לי איזה כובד בנשימה. היה לנו בית מדהים ואני יודעת שהוא בזוגיות היום והיא נהנית מהעיצוב המהמם שעשיתי. זה שורף לי אבל לא הייתה ברירה".

עד היום אף אחד לא ידע להסביר במדויק מה גרם למעיין אשכנזי ואביחי אוחנה להיפרד. השניים שהכירו בבית האח הגדול ניסו להוכיח שאהבה שלהם גדולה מהחיים. אבל לאחר שהם יצאו מבית האח הגדול והוכיחו שהאהבה שלהם יכולה להחזיק מעמד גם בחוץ השניים נכנעו לבסוף והבינו שהם כנראה בכל זאת לא צריכים להיות ביחד אחרי הכל וכעת מעיין חושפת למה: "הייתי כמו המטפלת שלו, הרגשתי כמו אמא שלו.

כל מי שישאל את אביחי אוחנה על הנכות שממנה הוא סובל ועד כמה הוא מסוגל לתפקד באופן עצמאי, יקבל מיד מענה בקול מאוד בטוח שמדובר בגבר מאוד עצמאי וזה בדיוק מה שאביחי אמר על עצמו לפני כמה חודשים: "למה שאני לא אסתדר לבד, אני עצמאי מקסימום, אין לי את הדברים האלה. הסתדרתי לבד כל החיים". אך כעת מעיין חושפת כי היא לא הרגישה ככה במערכת היחסים שלהם.

בריאיון שפורסם לאחרונה, היא חשפה שנדרשה ממנה המון הקרבה בעקבות מערכת היחסים שלהם: "ויתרתי על עצמי. נתתי את החיים והלב לגבר שלי. הרגשתי שבמקום להיות המאהבת ובת הזוג שלו הייתי המטפלת, האמא. עכשיו טוב לי. חזרתי להיות מעיין". את סימני השאלה לגבי הקשר שלהם, היא התחילה לראות כחודש לפני שהם החליטו להיפרד והיא הבינה שהיא חייבת לערוך עם אביחי את שיחת יחסינו לאן.

והיא סיפרה על התהליך הזה שהוביל אותה להבין שהעתיד המשותף שלה עם אביחי יוביל אותה למקום לא נכון מבחינתה: חודש לפני הפרידה שאלתי את עצמי, זה מה שאת רוצה לכל החיים? הוא רוצה בית דתי, וילדים שילכו לבית ספר דתי, מדי פעם הוא מצהיר, כאילו בצחוק, יום אחד אהיה רב. אני לא רוצה לצאת עם רב. אני אוהבת ללכת עם ביקיני, עם חשוף, אני מדברת לשון הרע לפעמים".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן