לינור סביניק לוהטת בחוף הים

אתם לא רוצים לפספס את זה, פורסמו תמונות לוהטות של לינור סביניק בלבוש מינימלי. לפורטל עומרי חיון נודע כי לינור חתמה לפני זמן לא רב על חוזה הדוגמנות הראשון שלה והיא משתתפת כעת בקמפיין בגדי הים של Dolevswimwear. אין ספק שמדובר ברגע מרגש עבורה, והיא תנסה להפיק ממנו את המיטב. לא בכל יום מתחילים קריירה חדשה.

הצופים של האח הגדול חייבים להודות בכך, מאז שלינור סביניק הודחה מבית האח הגדול, מפלס המתח בבית ירד בצורה ניכרת. אמנם הרבה דמעות נשפכו מאז, ולא כולן היו שלה אבל אין ספק שלאחר שהיא עזבה את בית האח הגדול נותר חלל גדול מאחוריה, אבל האמת היא שלא נראה לנו שהיא מצטערת יותר מדי על כך. בימים האחרונים היא פתחה בקריירת דוגמנות עליה חלמה.

ועל פי התמונות שהגיעו אלינו למערכת, נראה שהיא עומדת לנצל היטב את החשיפה שהיא קיבלה בבית האח הגדול. בתמונות שצולמו על ידי הצלם אילן סימן טוב חושפת לינור את היכולת של ללכוד את תשומת הלב של הצופים. אבל זה לא רק המבטים אלא גם הנתונים, אין ספק שמדובר בפוטנציאל גדול. והיא עומדת לשבור המון לבבות לאחר שיביטו בה מככבת בקמפיין הבכורה שלה כדוגמנית.

אנחנו יודעים שזה מפתיע אתכם אבל מדובר בקמפיין הדוגמנות הראשון שלה, כזכור בתעודת הזהות שלה ששודרה לפני כניסתה לבית האח הגדול, הציגה את עצמה לינור סביניק כבעלת עסק לתוספי תזונה וכעת לאחר שהגיעה הפריצה המיוחלת שלה לתחום הדוגמנות, היא בוודאי שמחה על כך, אחרי הכל נראה שהיא הצליחה להגשים חלום ואנחנו בטוחים שציון הדרך הזה ריגש אותה מאוד.

הרי לא בכל יום מגשימים חלום ומדובר באחת השאיפות המרכזיות שלה, היה לה תפקיד חשוב במוטיבציה שלה להשתתף באח הגדול. וכעת היא סוף סוף נהנית מפירות החשיפה שלה וזוכה להצלחה שעליה היא חלמה זמן רב כל כך. לאורך כל התוכנית הקפידה לינור לחשוף את האיכויות שלה ואת הבגדים של המותג שבחר בה לקמפיין, שאיתם היא נכנסה לבית האח וכעת היא עומדת ליהנות מההצלחה.

 

 

 

 

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן