הקלטה בלעדית של קארין עליה ברומן סודי עם "האח הגדול" – "אני מאוהבת בך, תחכה לי"

לאוזנינו הגיעה שמועה על רומן סוער שמתנהל בין אחת המתמודדות המצליחות ביותר העונה בבית האח הגדול לבין אחד מהמחליפים של האח הגדול ככל הנראה. האם יכול להיות שאותו עורך התאהב בקארין לאחר שהוא צפה בה במשך חודשים ארוכים במצלמות בחדר האח הגדול? ובכן אם דבר כזה באמת יכול היה לקרות מדובר ברעידת אדמה של ממש בווילה בנווה אילן.

אתם לא תאמינו איזה סרטון נחת בתיבת הדואר האלקטרוני שלנו, מדובר בסרטון שעלול לעורר מהומה של ממש בבית האח הגדול אם מה שמופיע בו, באמת נכון. מדובר בסרטון שדלף לרשת מבית האח הגדול ושם ניתן לשמוע את קולה של מלכת היופי לשעבר קארין עליה בזמן שיחה אישית שהיא מנהלת עם האח הגדול והאמירות שהיא השמיעה כלפי האח הגדול מאוד הפתיעו אותנו. "אני מחכה לך" אמרה עליה בסרטון שרץ ברשת בשעות האחרונות

בהתחלה נראה כי הסרטון חושף שיחה חשאית בין קארין עליה לאחד האנשים שמגלמים את האח הגדול בתוכנית, כידוע לכם העורך הראשי של האח הגדול הוא רועי עוז-פרבשטיין. אך מטבע הדברים הוא לא תמיד מסוגל לאייש את העמדה שלו בחדר העריכה ועל כן יש עורכים נוספים שדואגים להחליף אותו מפעם לפעם ובסרטון נראה כי קארין משוחחת עם אחד מאותם המחליפים.

הקטע הזה ככל הנראה דלף מערוץ 26 לאחר שהצופים הבחינו כי המיקרופון של קארין עליה נשאר פתוח בזמן השיחה האישית שהיא ניהלה עם מי שנשמע כמו המחליף של האח הגדול ושם היא אמרה לו את הדברים הבאים: "חיים שלי בלב ובנפש כמה אני מחכה לך" ובתגובה לכך נשמע קול גברי שעונה לה בחזרה: "אי אפשר". אולם לאחר שבדקנו את הנושא מתברר כי מדובר בטענה לא נכונה.

כלומר ככל הנראה זאת אכן קארין עליה שנשמעת בשידור אומרת את הדברים האלה, אבל לאחר הבדיקה שערכנו נראה שהקול הגברי שנשמע ברקע שייך בכלל למתמודד אחר ששוהה בבית האח הגדול, ואתם מכירים אותו טוב מאוד, קוראים לו אורן אסידו. בסרטון שדלף לא נראה שהשניים בכלל משוחחים אחד עם השני, אז ככל הנראה מדובר בפייק ניוז ונותר לנו לברר למי קארין אמרה את ההצהרה המפתיעה הזו.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן