אופירה אסייג מתרגשת מאייל גולן

אתם לא תאמינו את השיר של מי החליטה אופירה אסייג לשתף עם עיני כל העוקבים שלה באינסטגרם. לפורטל עומרי חיון נודע כי המגישה הפופולארית החליטה לנקוט בצעד מפתיע ולקדם את המוזיקה של אייל גולן ברדיו ובאינסטגרם שלה. כזכור עד לאחרונה השניים היו מצויים בסכסוך מר, אולם לאחרונה היא ביקרה אותו בביתו בעקבות השבעה על אביו ונראה כי היחסים ביניהם מתחממים מיום ליום.
לפני כמה ימים דיווחנו לכם על כך שאייל גולן עומד בקרוב להופיע שוב בתוכנית של אופירה אסייג וכולנו מאוד מצפים לביקור שלו בתוכנית שאמור להיות לא פחות צבעוני ומשעשע מההופעה הקודמת שלו בתוכנית של אסייג שהפכה לאירוע בלתי נשכח בעקבות הוויכוח שלו עם אופירה ואייל ברקוביץ' וכעת נראה שהיחסים בין הזמר המצליח לאופירה ממשיכים להשתפר, במיוחד לאחר שהיא החליטה להשמיע אותו בתוכנית הרדיו שלה.
כידוע לכם למרות הלו"ז העמוס שלה אופירה עדיין ממשיכה להגיש את התוכנית הספורט שלה ביחד עם אייל ברקוביץ' ברדיו 103 FM וכעת היא החליטה לנצל את הבמה הזו כדי להקדיש כמה לרגעים מהתוכנית לאייל גולן ולשיר החדש שהוא הוציא ביחד עם הזמר הצרפתי-ישראלי בנג'מין לזכרה של נערה שחלה במחלה קשה ונפטרה בגיל 12, השיר נקרא "בינתי".
והנערה נקראת נועה והיא הייתה הבת של דניאל חזות אחד מהבעלים של מסעדת "הסנדק" בירושלים שהלכה לעולמה בגיל מאוד צעיר. מדובר בשיר שבוצע במסגרת פרוייקט "השיר של אופיר" שנכתב על ידי היוצר אופיר כהן. לאחר שאופיר שמע שאבא של נועה ניסה להציל את חייה והחליט לתרום לה כ-70% מהכבד שלו בעקבות המצב הרפואי הקשה שממנו היא סבלה.
ואופירה אסייג בחרה לשדר את השיר הזה בתוכנית שלה ברדיו וככל הנראה היא ממש אהבה אותו ואת הביצוע של אייל גולן והיא החליטה גם לשתף אותו בעמוד האינסטגרם שלה ואפילו תייגה גם את אייל גולן בפרסום שלה ולאחר שהוא ראה את זה, הוא החליט להצטרף אליה וגם הוא שיתף את הסטורי שלה עם העוקבים שלו. כזכור בין השניים פרץ סכסוך גדול בעקבות הסרת העוקב באינסטגרם וכעת נראה שהם חזרו לשתף פעולה אחד עם השני באותה פלטפורמה שבגינה פרץ הסכסוך שלהם.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן