דרמה בערוץ 13! יהודה יצחקוב מאיים על הפקת "האח הגדול" – "לא אשתתף בגמר אם רמי ורד יהיה שם"

דרמה מאחורי הקלעים של גמר "האח הגדול" יהודה יצחקוב הטיל פצצה על ההפקה! למרות שנראה כי יהודה לא יתבע את הפקת האח הגדול על כך שהוא נזרק מבית האח, הוא ככל הנראה לא יגיע לגמר של התוכנית אם המודח האחרון רמי ורד יהיה שם, כך על פי מידע שהגיע למערכת פורטל עומרי חיון ממקורבים ליהודה יצחקוב

היחסים הרעים בין יהודה יצחקוב להפקת האח הגדול ממשיכים להידרדר למרות שהוא ממש מנסה לשמור על פרופיל נמוך כזכור יהודה  סירב להתראיין לכל התוכניות של רשת, בוקר, צהריים וערב ואפילו סירב גם לגיא לרר ולתוכנית האינטרנט של האח הגדול. הוא גם לא רצה להגיע למשימת בית המשפט, בה דיירים שהודחו במהלך העונה התבקשו להגיע כדי להשתתף בפרק, הוא מסרב לשתף איתם פעולה.

יש לו כעס מאוד גדול עליהם. וכעת לפורטל עומרי חיון נודע כי יהודה יצחקוב הודיע למקורביו שהוא לא מתכוון להגיע לאירוע הגמר הגדול של התוכנית וזאת בגלל שרמי ורד עומד להיות נוכח שם. מי שצפה בפרק האחרון של האח גדול בו שודרה ההדחה האחרונה לעונה בוודאי כבר יודע שרמי ורד הודח מהבית והוא צפוי להגיע אל אירוע הגמר של התוכנית.

כמו שאתם בטח זוכרים הריב הגדול בין יהודה יצחקוב לרמי ורד, עבר כבר מזמן את גבול הטעם הטוב וכעת נראה כי השניים עדיין מאוד כועסים אחד על השני. כזכור לכם רמי ורד הוא הסיבה שבגללה מצא את עצמו יהודה מחוץ לבית האח הגדול מספר שבועות קצר לפני הגמר של התוכנית. יהודה שהיה מתמודד בולט כל כך בתוכנית איבד את הסיכוי שלו לפרס הראשון בגלל החלטה שרירותית של האח הגדול.

וזאת לאחר שנקבע כי הוא הפר את החוקים של התוכנית והוצא על ידי האח הגדול בעצמו ולא בעקבות הצבעות הצופים. כפי שראינו על המסך במהלך העונה יהודה לא יכול היה לסבול את רמי בתוכנית בעקבות היחס המזלזל שהוא ספג ממנו וגם רמי עצמו לא יכול היה לסבול את יהודה והתנהגותו בבית האח הגדול והקרע בין השניים נראה גדול מתמיד ונראה כי הם לא מעוניינים לשהות ביחד באותו חלל ויהודה הצהיר שלא ישתתף בגמר שישודר הערב אם רמי ורד יקח חלק בו.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן