נדב גדג' חושף: "זה התגובות שקבלתי שחשפתי שעברתי התקף פסיכוטי ואושפזתי בבית חולים פסיכיאטרי"

אנחנו לא נוהגים באופן קבוע לשבח כאן את הכוכבים שעליהם אנחנו כותבים, אבל יש כוכב אחד בישראל שבהחלט זכאי לכמה מילות פרגון על כל מה שהוא עבר בחודשים האחרונים  ועל הדרך שבה הוא בחר להתמודד עם הקשיים שלו והטראומה ואנחנו מתכוונים לזמר הישראלי המוכשר שזכה ב-"הכוכב הבא" וייצג אותנו באירוויזיון, נדב גדג'.

יש כל כך הרבה אנשים מוכשרים בתעשיית הבידור הישראלית שלא עומדים בלחץ ומתרסקים. רובם שומרים את זה בסוד אבל לזמר המוכשר נדב גדג' ממש לא מפריע לשתף ובהכל! כמו שאתם בטח זוכרים לפני כמה שבועות הצליח גדג' זוכה "הכוכב הבא" ונציג ישראל באירוויזיון להמם אותנו לאחר שהחליט לספר לכל העולם על התקופה הקשה שהוא עבר בעקבות ההתמודדות הנפשית שלו שהובילה לאשפוז במוסד פסיכיאטרי. ובעקבות זאת הוא זכה לקבל המון תגובות על החשיפה שלו והוא הרחיב קצת על זה לאחרונה בריאיון: "יש תגובות מכל הסוגים, אנשים מתחברים ומזדהים".

ואנחנו חייבים להודות שמדובר בצעד מאוד אמיץ שלו לעשות דבר כזה, כידוע לכם נדב גדג' הוא זמר מאוד מוכשר והוא עשה לעצמו שם טוב של מוזיקאי מצליח שאפילו ייצא את ישראל באירוויזיון והאומץ שלו לעשות את הצעד הזה לעיני כל העולם תוך כדי כך שהוא יודע מה המשמעות של הווידוי וכמה דעות קדומות יש על הנושא, הייתה מאוד מרשימה ומעוררת השראה, אולי בעקבותיו הנושא הזה יזכה לקבל חשיפה חיובית יותר.

כמו שאתם בטח מתארים לעצמכם, מן הסתם הוא לא היחיד שמתמודד עם אתגרים נפשיים שנובעים מחרדות כאלה ואחרות, המקרה המפורסם ביותר בתעשיית הבידור הוא הקריסה הנפשית שעברה בריטני ספירס ובזמן שהוא היה בחיים גם אחד הזמרים המצליחים בהיסטוריה, מייקל ג'קסון סבל אף הוא מבעיות נפשיות ובישראל מדובר בנושא רגיש יחסית שעדיין נמצא בגדר טאבו

וסובל מיחסי ציבור רעים אבל נדב הוכיח שבנוסף לבעיות שמהן הוא סובל הוא התברך גם בהמון אומץ ומגיע לו כל הכבוד על כך, הוא אמר גם שלאחר החשיפה שלו על ההתמוטטות הנפשית שלו בים המלח, שיש אנשים שפנו אליו ואמרו לו שגם הם סבלו מאירועים דומים, והיו גם אנשים שהביעו אמפתיה כלפיו מכיוונים אחרים אבל יחד עם זאת הוא נאלץ להתמודד גם עם תגובות פחות נעימות, "תגובות טפשיות" כפי שהוא כינה אותן במילותיו.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן